W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-12298-66747-ICAIV-30

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

ZP.272.2.18.2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.272.2.18.2017
Zamawiający Powiat Zduńskowolski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT
rozstrzygnięcie

Zduńska Wola, dn. 24.07.2017 r.

ZP.272.2.18.2017


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 1 i art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

w zakresie Części VIII pn. „Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych”


dokonano wyboru niżej wymienionej oferty jako najkorzystniejszej:

oferta nr 7 złożona przez POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa:

punktacja łączna- 100 pkt.,

cena- 60 pkt.,

termin wprowadzenia aktualizacji - 40 pkt.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Oferty ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. cena oraz termin wprowadzenia aktualizacji (dot. Części VIII). Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.

Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT

Z PUNKTACJĄ

Część VIII Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – termin wprowadzenia aktualizacji (waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

3,69 pkt

40 pkt

43,69 pkt

-

6

MEDIAWEB Dominika Sobczyk, ul. Osmolińska 8/12 lok. 25, 98-220 Zduńska Wola

-

-

-

Oferta odrzucona

7

POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa

60 pkt

40 pkt

100 pkt

-



Zduńska Wola, dn. 21.07.2017 r.

ZP.272.2.18.2017


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 i art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

dokonano wyboru niżej wymienionych ofert jako najkorzystniejszych zgodnie z podziałem zamówienia na części.

Część III pn.: „Wykonanie filmów promujących projekt”

oferta nr 13 złożona przez AEROFOTO B.Z. CHOJĘTA Beata Chojęta, ul. Brata Jana Jakubczaka 15, 19-300 Ełk:

punktacja łączna- 100 pkt.,

cena- 60 pkt.,

skrócenie terminu realizacji - 40 pkt.

 

Część IV pn.: „Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych”

oferta nr 7 złożona przez POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa:

punktacja łączna- 100 pkt.,

cena- 60 pkt.,

skrócenie terminu realizacji - 40 pkt.


Część V pn.: „Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych”

oferta nr 11 złożona przez Sun&More Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin:

punktacja łączna- 87,44 pkt.,

cena- 47,44 pkt.,

doświadczenie lidera zespołu - 40 pkt.

 

Część VI pn.: „Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie”

oferta nr 7 złożona przez POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa:

punktacja łączna- 100 pkt.,

cena- 60 pkt.,

pozycjonowanie ogłoszenia- 40 pkt.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Oferty ww. Wykonawców zostały uznane za najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. cena, skrócenie terminu realizacji (dot. Części II, III, IV), doświadczenie lidera zespołu (dot. Części V), pozycjonowanie ogłoszenia (dot. Części VI). Wykonawcy spełniają wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a ich oferty uzyskały najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.

Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT

Z PUNKTACJĄ

 

Część III Wykonanie filmów promujących projekt;

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – skrócenie terminu realizacji (waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

24,86 pkt

40 pkt

64,86 pkt

-

2

AGENCJA INFORMACYJNO-ARTYSTYCZNA „ASTROWA 13” TOMASZ STOLECKI, ul. Zielona 50/10, 98-220 Zduńska Wola

27,62 pkt

40 pkt

67,62 pkt

-

3

Ars Media Sp. z o.o., ul. Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa

32,73 pkt

40 pkt

72,73 pkt

-

4

Telewizja TOYA Sp. z o.o., ul. Łąkowa 29, 90-554 Łódź

30,09 pkt

40 pkt

70,09 pkt

-

5

Pracownia C&C Sp. z o.o., ul. Porannej Bryzy 33, 03-284 Warszawa

18,73 pkt

12,00 pkt

30,73 pkt

-

7

POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa

53,76 pkt

40 pkt

93,76 pkt

-

8

Sieradzka TVMedia Czesław Zasiński, Aleja Pokoju 11c lok 7, 98-200 Zduńska Wola

32,31 pkt

40 pkt

 72,31 pkt

-

10

PHIN Consulting Sp. z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź

33,60 pkt

40 pkt

73,60 pkt

-

13

AEROFOTO B.Z. CHOJĘTA Beata Chojęta, ul. Brata Jana Jakubczaka 15, 19-300 EŁK

60 pkt

40 pkt

100 pkt

-

Część IV Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – skrócenie terminu realizacji (waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

16,19 pkt

40 pkt

56,19 pkt

-

5

Pracownia C&C Sp. z o.o., ul. Porannej Bryzy 33, 03-284 Warszawa

8,28 pkt

24 pkt

32,28

-

7

POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa

60 pkt

40 pkt

100 pkt

-

Część V Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – doświadczenie lidera zespołu (waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

8,15 pkt

40 pkt

48,15 pkt

-

5

Pracownia C&C Sp. z o.o., ul. Porannej Bryzy 33, 03-284 Warszawa

4,29 pkt

40 pkt

44,29 pkt

-

7

POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa

22,50 pkt

40 pkt

62,50 pkt

-

9

interprima Sp. z o.o. Sp. k., ul. Bukowskiego 178/2, 52-418 Wrocław

16,88 pkt

40 pkt

56,88 pkt

-

11

Sun&More Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin

47,44 pkt

40 pkt

87,44 pkt

-

12

LUKSTAR Łukasz Mąkowski,
ul. Fryderyka Chopin nr 26, 98-220 Zduńska Wola

60 pkt

8 pkt

68,00 pkt

-

Część VI Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – pozycjonowanie ogłoszenia(waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

8,07 pkt

40 pkt

48,07 pkt

-

7

POLSKA PRESS Sp. z o.o., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa

60 pkt

40 pkt

100 pkt

-




Zduńska Wola, dn. 17.07.2017 r.

ZP.272.2.18.2017

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.:

Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

w zakresie Części I pn.: „Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych”

dokonano wyboru niżej wymienionej oferty jako najkorzystniejszej:

oferta nr 11 złożona przez Sun&More Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin:

punktacja łączna- 100 pkt.,

cena- 60 pkt.,

skrócenie terminu realizacji - 40 pkt.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. cena oraz skrócenie terminu realizacji. Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.

Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający wybierał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT

Z PUNKTACJĄ

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%)

Punktacja w kryterium II – skrócenie terminu realizacji (waga 40%)

Punktacja łączna

Uwagi

1

2mgroup s.c., ul. Jednorożca 59/8, 80-299 Gdańsk

-

-

-

Oferta odrzucona

11

Sun&More Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 25, 71-037 Szczecin

60 pkt.

40 pkt.

100 pkt.

-

12

LUKSTAR Łukasz Mąkowski, ul. Fryderyka Chopin nr 26, 98-220 Zduńska Wola

-

-

-

Oferta odrzucona



Zduńska Wola, dn. 10.07.2017 r.

ZP.272.2.18.2017

 

dotyczy:    postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.


Zawiadomienie o unieważnieniu części II i części VII postępowania

Zamawiający – Powiat Zduńskowolski, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zawiadamia, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Części II pn. „Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych” i Części VII pn. „Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej”.


Uzasadnienie prawne i faktyczne

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.


W niniejszym postępowaniu, w zakresie Części II i Części VII, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 07.07.2017 r. godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Wobec powyższego należy uznać, że zaszła przesłanka do unieważnienia postępowania określona w  art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

Ogłoszenie nr 539427-N-2017 z dnia 2017-06-27 r.

Powiat Zduńskowolski: Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2 Promocja gospodarcza regionu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski, krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000, ul. ul. Złotnickiego  25 , 98220   Zduńska Wola, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 232 204, , e-mail starostwo@powiatzdunskowolski.pl, , faks 438 232 204.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatzdunskowolski.pl/ https://bip.powiatzdunskowolski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.powiatzdunskowolski.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. "Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"
Numer referencyjny: ZP.272.2.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania materiałów promocyjnych w ramach wydarzeń organizowanych w związku z realizacją projektu „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”. Zamówienie zostało podzielone na 8 części: 1) Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-informacyjnych tj.: - ulotki, - zaproszenia, - plakaty, - broszury, - foldery promocyjne Powiatu, - foldery promocji przedsiębiorczości, - biuletyny informacyjne wystawców, - banery wraz z wynajęciem powierzchni pod baner, - ścianka, - oznakowanie środków trwałych, - tablice pamiątkowe. 2) Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych tj.: - długopisy, - pendrive, - notesy z nadrukiem, - wizytówki, - parasole, - eko-torby, - filiżanki z podstawkiem, - power banki, - teczki, - kalendarze książkowe, - kalendarze plakatowe, - kalendarze biurkowe, - torby papierowe z nadrukiem. 3) Wykonanie filmów promujących projekt: Zamówienie obejmuję przygotowanie i nagranie na nośnikach CD/DVD filmów promujących projekt pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania filmów promocyjnych na targi, na kampanię promocji gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego oraz na Regionalne Forum Gospodarcze. 4) Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych: Zamówienie obejmuje wykonanie animacji multimedialnych do wykorzystania w mediach społecznościowych w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 5) Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych: Zamówienie obejmuje wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych (social media) w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 6) Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie: Zamówienie obejmuje przygotowanie i publikację 4 ogłoszeń dotyczących Projektu, w prasie wydawanej nie rzadziej niż raz w tygodniu, dostępnej co najmniej na terenie powiatu zduńskowolskiego. 7) Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej: Zamówienie obejmuje organizację outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej przeprowadzonej przy wykorzystaniu nośników typu billboard w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. 8) Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych: Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie strony internetowej wraz z jej hostingiem, jej aktualizacje i utrzymanie w okresie od listopada 2017 r. do listopada 2020 r. wraz z wykupieniem domeny, - wykonanie w ramach utworzonej strony internetowej systemu zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

79340000-9

79341400-0

79800000-2

92111210-7

72400000-4

72413000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2020-09-30

     

2020-09-30

     

2020-10-30

     

2020-06-30

     

2020-08-31

     

2020-11-30

     

2020-08-31

     

2020-11-30


II.9) Informacje dodatkowe: Wskazane powyżej daty zakończenia dotyczą odpowiednio (w kolejności) każdej części zamówienia. Podane terminy zakończenia mogą ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) dla części I zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę, której specyfika i rodzaj odpowiada przedmiotowi zamówienia, polegającą na wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjno-informacyjnych, o wartości usługi co najmniej 20 000,00 zł brutto; b) dla części II zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę, której specyfika i rodzaj odpowiada przedmiotowi zamówienia, polegającą na wykonaniu i dostarczeniu gadżetów promocyjnych, o wartości usługi co najmniej 25 000,00 zł brutto; c) dla części III zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu filmu o charakterze promocyjnym, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto; d) dla części IV zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto; e) dla części V zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu kampanii reklamowej w mediach społecznościowych, o wartości co najmniej 1 000,00 zł brutto; f) dla części VI zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i publikacji ogłoszeń w prasie, o wartości co najmniej 800,00 zł brutto; g) dla części VII zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej, o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto; h) dla części VIII zamówienia: wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu strony internetowej, o wartości co najmniej 9 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 (a-h) do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części I: Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące); 2) dla części II: Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące); 3) dla części III: Wykonanie filmów promujących projekt – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 4) dla części IV: Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 5) dla części V: Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 6) dla części VI: Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 7) dla części VII: Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno – reklamowej 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset); 8) dla części VIII: Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego prowadzone w Banku PKO BP S.A., nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014, w tytule przelewu należy podać: „Wadium przetargowe na: „Usługi w zakresie realizacji działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu pn. Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski - dla części nr ………..”; 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Skrócenie terminu realizacji

40,00

Doświadczenie lidera zespołu

40,00

Pozycjonowanie ogłoszenia

40,00

Doświadczenie koordynatora

40,00

Termin wprowadzenia aktualizacji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: 1) zmiany osób reprezentujących Strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; 2) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie ‐ w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani zapobiec. W szczególności za siłę wyższą, z zachowaniem powyższego, będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, itp.; b) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy ‐ w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; c) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT ‐ w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami; d) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 847); e) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; f) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielania zamówienia; 3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-informacyjnych tj.: - ulotki, - zaproszenia, - plakaty, - broszury, - foldery promocyjne Powiatu, - foldery promocji przedsiębiorczości, - biuletyny informacyjne wystawców, - banery wraz z wynajęciem powierzchni pod baner, - ścianka, - oznakowanie środków trwałych, - tablice pamiątkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79800000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Skrócenie terminu realizacji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

2

Nazwa:

Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych tj.: - długopisy, - pendrive, - notesy z nadrukiem, - wizytówki, - parasole, - eko-torby, - filiżanki z podstawkiem, - power banki, - teczki, - kalendarze książkowe, - kalendarze plakatowe, - kalendarze biurkowe, - torby papierowe z nadrukiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Skrócenie terminu realizacji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

3

Nazwa:

Wykonanie filmów promujących projekt

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuję przygotowanie i nagranie na nośnikach CD/DVD filmów promujących projekt pn. „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania filmów promocyjnych na targi, na kampanię promocji gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego oraz na Regionalne Forum Gospodarcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 92111210-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Skrócenie terminu realizacji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

4

Nazwa:

Wykonanie animacji multimedialnej do wykorzystania w mediach społecznościowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie animacji multimedialnych do wykorzystania w mediach społecznościowych w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Skrócenie terminu realizacji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

5

Nazwa:

Wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych (social media) w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79340000-9, 72400000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie lidera zespołu

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

6

Nazwa:

Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w prasie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje przygotowanie i publikację 4 ogłoszeń dotyczących Projektu, w prasie wydawanej nie rzadziej niż raz w tygodniu, dostępnej co najmniej na terenie powiatu zduńskowolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Pozycjonowanie ogłoszenia

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

7

Nazwa:

Organizacja outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje organizację outdoorowej kampanii informacyjno-reklamowej przeprowadzonej przy wykorzystaniu nośników typu billboard w ramach: - Kampanii Promocji Gospodarczej Powiatu Zduńskowolskiego, - Regionalnego Forum Gospodarczego Powiatu Zduńskowolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79340000-9, 79341400-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Doświadczenie koordynatora

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

Część nr:

8

Nazwa:

Opracowanie, aktualizacja i utrzymanie strony internetowej projektu zawierające system zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie strony internetowej wraz z jej hostingiem, jej aktualizacje i utrzymanie w okresie od listopada 2017 r. do listopada 2020 r. wraz z wykupieniem domeny, - wykonanie w ramach utworzonej strony internetowej systemu zarządzania danymi o terenach inwestycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 72400000-4, 72413000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

60,00

Termin wprowadzenia aktualizacji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Podany termin zakończenia może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Realizacja każdej z części zamówienia odbywać się będzie w etapach podzielonych na lata. Daty zakończenia etapów realizowanych w latach 2018-2020 będą szczegółowo uzgadniane z Wykonawcą, z którym zostanie podpisana umowa.

 

Załączniki

SIWZ pdf, 9.51 MB

Powiadom znajomego