ZP.272.2.11.2016
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZP.272.2.11.2016 |
Zamawiający | Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | dowolna wartość |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), informuję, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
„Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego”
dokonano wyboru niżej wymienionych ofert jako najkorzystniejszych w przedmiotowym zamówieniu:
Część I Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zduńska Wola
oferta nr 1 złożona przez „DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola:
punktacja łączna- 60,00 pkt,
cena- 60,00 pkt,
czas gotowości- 0,00 pkt.
Część II Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy Zapolice
oferta nr 1 złożona przez „DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola:
punktacja łączna- 60,00 pkt,
cena- 60,00 pkt,
czas gotowości- 0,00 pkt.
Część III Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy i miasta Szadek
oferta nr 2 złożona przez SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W SZADKU, Starostwo Szadek 13B, 98-240 Szadek:
punktacja łączna- 100,00 pkt,
cena- 60,00 pkt,
czas gotowości- 40,00 pkt.
Część IV Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część A (północna)
oferta nr 3 złożona przez USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola, Czechy 11, 98-220 Zduńska Wola:
punktacja łączna- 100,00 pkt,
cena- 60,00 pkt,
czas gotowości- 40,00 pkt.
Część V Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część B (południowa)
oferta nr 1 złożona przez „DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola:
punktacja łączna- 60,00 pkt,
cena- 60,00 pkt,
czas gotowości- 0,00 pkt.
Uzasadnienie:
Oferty ww. Wykonawców zostały uznane za najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. cena oraz czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie. Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.
ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT
Z PUNKTACJĄ
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Punktacja w kryterium I – cena (waga 60%) |
Punktacja w kryterium II – czas gotowości (waga 40%) |
Punktacja łączna |
Uwagi |
Część I Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zduńska Wola |
|||||
1 |
„DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola |
60,00 pkt |
0,00 pkt |
60,00 pkt |
- |
4 |
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ”B.J. PABICH” s.c., ul. Spacerowa 72/64, 98-220 Zduńska Wola |
- |
- |
- |
Oferta odrzucona |
Część II Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy Zapolice |
|||||
1 |
„DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola |
60,00 pkt |
0,00 pkt |
60,00 pkt |
- |
4 |
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ”B.J. PABICH” s.c., ul. Spacerowa 72/64, 98-220 Zduńska Wola |
- |
- |
- |
Oferta odrzucona |
Część III Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy i miasta Szadek |
|||||
1 |
„DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola |
38,43 pkt |
0,00 pkt |
38,43 pkt |
- |
2 |
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W SZADKU, Starostwo Szadek 13B, 98-240 Szadek |
60,00 pkt |
40,00 pkt |
100,00 pkt |
- |
Część IV Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część A (północna) |
|||||
1 |
„DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola |
37,21 pkt |
0,00 pkt |
37,21 pkt |
- |
3 |
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola, Czechy 11, 98-220 Zduńska Wola |
60,00 pkt |
40,00 pkt |
100,00 pkt |
- |
4 |
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ”B.J. PABICH” s.c., ul. Spacerowa 72/64, 98-220 Zduńska Wola |
- |
- |
- |
Oferta odrzucona |
Część V Wykonanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część B (południowa) |
|||||
1 |
„DROMAK” Sp. z o.o., Poręby 26B, 98-220 Zduńska Wola |
60,00 pkt |
0,00 pkt |
60,00 pkt |
- |
4 |
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ”B.J. PABICH” s.c., ul. Spacerowa 72/64, 98-220 Zduńska Wola |
- |
- |
- |
Oferta odrzucona |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): bip.powiatzdunskowolski.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
bip.powiatzdunskowolski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Numer referencyjny: ZP.272.2.11.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego polegającego głównie na odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń w obrębie pasa drogowego celu zachowania odpowiedniego standardu przejezdności na jezdni jak i na ciągach pieszych i pieszo-rowerowych. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i czas reakcji od powiadomienia przez zarządcę drogi (np. telefonicznie) do maksymalnie 6 godzin, licząc od powiadomienia do chwili podjęcia zleconych czynności, w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego podjęcie zleconych czynności powinno nastąpić niezwłocznie. Zamówienie zostało podzielone na pięć części nie różniących się zakresem wykonywanych usług, a jedynie obszarem ich realizacji: Część I: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zduńska Wola. Część II: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy Zapolice. Część III: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy i miasta Szadek. Część IV: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część A (północna), obejmująca ulice: Spacerową, Szkolną, Kilińskiego, Dąbrowskiego, Plac Wolności, Juliusza, Getta Żydowskiego, Tymienicką, Szadkowską, Henrykowską, Opiesińską, Wiejską. Część V: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część B (południowa), obejmująca ulice: Łaską, Sieradzką, Wiejską, Kościelną, Złotą, Widawską, Piwną, Paprocką, Świerkową, Jodłową, Staszica, Spółdzielczą, Karsznicką i Kolejową.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:90630000-2,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres obejmować będzie usuwanie (odtransportowywanie) nadmiaru śniegu i posypywanie mieszanką piasku i soli jezdni, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych i chodników.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 100 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje), przynajmniej przez jeden sezony zimowy, usługi o charakterze związanym z usługą (usługami) podanymi w opisie zamówienia oraz, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) dysponować będzie na planowany okres realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający poprzez odpowiedni potencjał techniczny rozumie własność, lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem w okresie realizacji zamówienia w minimalnej wielkości: - pług lekki - 2 szt., - pług ciężki - 1 szt., - piaskarka - 2 szt., - samochód wywrotka - 1 szt., - ciągnik z przyczepą - 1 szt., - równiarka - 1 szt., - solarka - 1 szt., - koparko – spycharka - 1 szt., - sprężarka - 1 szt., - ładowarka - 1 szt., - spychacz DT-75 - 1 szt., - pojazd samobieżny o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 1 szt. (z przeznaczeniem do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo – rowerowych) i odnosi się niezależnie do każdej części zamówienia. Oznacza to że w przypadku składania przez wykonawcę oferty na n części potencjał winien być zwiększony w liczbach n-razy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane (wzór – załącznik nr 6). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie, że na dzień podpisania umowy będzie dysponować sprzętem w ilości minimalnej dla każdej części zamówienia określonej w rozdziale X pkt 1.2. ppkt 2 SIWZ (wzór – załącznik nr 5); c) opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: - na część I – Gmina Zduńska Wola - 2 000,00 zł; - na część II – Gmina Zapolice - 2 000,00 zł; - na część III – Gmina i Miasto Szadek - 2 000,00 zł; - na część IV – Miasto Zduńska Wola część A północna - 2 000,00 zł; - na część V – Miasto Zduńska Wola część B południowa - 2 000,00 zł. W przypadku ofert obejmujących kilka części zamówienia wadia należy odpowiednio zsumować. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem ostatecznego składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli prowadzone w Banku PKO BP S.A. , nr rach.: 28 1020 2212 0000 5402 0369 5129, w tytule przelewu należy podać: „Wadium na wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania"; 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) Przesunięcie terminu początku realizacji zamówienia - w przypadku znaczącego tj. min. 14-dniowego przesunięcia się terminu zawarcia umowy powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie); b) Przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia - pod warunkiem wydłużenia się niekorzystnych warunków związanych z aurą zimową; c) Inne zmiany możliwe do wprowadzenia zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
Część nr: 5 Nazwa: Wykonywanie usług transportowo–sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część B (południowa), obejmująca ulice: Łaską, Sieradzką, Wiejską, Kościelną, Złotą, Widawską, Piwną, Paprocką, Świerkową, Jodłową, Staszica, Spółdzielczą, Karsznicką i Kolejową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola – część B (południowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania zlecenia na ich wykonanie | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: