W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

FK.272.1.2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 948 028 zł"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy FK.272.1.2017
Zamawiający Powiat Zduńskowolski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT
rozstrzygnięcie

Zduńska Wola, dnia 08.11.2017 r.



FK.272.1.2017

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 948 028 zł”


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Zamawiający Powiat Zduńskowolski, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn.zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp” zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 948 028 zł” jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez:


BANK POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA, REGIONALNE CENTRUM KORPORACYJNE W KALISZU, UL. GÓRNOŚLĄSKA 80, 62-800 KALISZ

 

Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ  oferta uzyskała następującą liczbę punktów:


-  cena (60%) -  4,81 pkt,

- termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego (40%)-  4,00 pkt,

Łącznie-  8,81 pkt.



Uzasadnienie faktyczne i prawne


Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. cena i termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.

Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.

Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy  Pzp, Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych.


Zamawiający informuję, iż w w/w postępowaniu złożone zostały jeszcze 2 oferty, które uzyskały n/w liczbę punktów:


Nr oferty

Nazwa wykonawcy

Cena

Termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji                                                            przez Zamawiającego

Punktacja łączna

2

Bank Spółdzielczy
 Poddębicach,
ul. Łódzka 33,
99-200 Poddębice

5,55 pkt

1,33 pkt


6,88  pkt


3

Ludowy Bank Spółdzielczy
w Zduńskiej Woli,
ul. Dąbrowskiego 31, 98-220 Zduńska Wola


6,00 pkt

1,33 pkt


7,33  pkt


 Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:358789-2017:TEXT:PL:HTML

 

Polska-Zduńska Wola: Usługi udzielania kredytu

2017/S 175-358789

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

 

Nazwa i adresy

Powiat Zduńskowolskiul. Złotnickiego 25Zduńska Wola98-220PolskaOsoba do kontaktów: Sywester Woźniak, Włodzimierz PiegatTel.: +48 438232204E-mail: starostwo@powiatzdunskowolski.pl Faks: +48 438232204Kod NUTS: PL714

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.powiatzdunskowolski.pl

 

Wspólne zamówienie
  

Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: https://bip.powiatzdunskowolski.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:

 

Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woliul. Złotnickiego 25Zduńska Wola98-220PolskaOsoba do kontaktów: Sylwester Woźniak, Włodzimierz PiegatTel.: +48 8232204E-mail: zamowienia@powiatzdunskowolski.pl Faks: +48 8232204Kod NUTS: PL714

Adresy internetowe:

Główny adres: www.powiatzdunskowolski.pl

 

Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    

Główny przedmiot działalności

Ogólne usługi publiczne

 

Sekcja II: Przedmiot


     

Wielkość lub zakres zamówienia


     

Nazwa:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 948 028 PLN.

Numer referencyjny: FK.272.1.2017


       

Główny kod CPV

66113000


 

Rodzaj zamówienia

Usługi

     

Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 948 028 PLN zprzeznaczeniem na spłatę rozchodów tj. spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 2 239 712PLN

i częściowe sfinansowanie deficytu budżetu powiatu w wysokości 3 708 316 PLN.

1. Realizacja kredytu na kwotę 5 948 028 PLN w okresie: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia31.12.2035 r.

2. Wykorzystanie kredytu do dnia 31.12.2017 r. w transzach: listopad 2017 r. – 5 407 712 PLN, grudzień 2017 r.– 540 316 PLN.

3. Uruchomienie przez wykonawcę każdej z transz kredytu, na podstawie dyspozycji złożonej przezZamawiającego, nastąpi w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

 

Szacunkowa całkowita wartość

 

Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

 

Opis

 

Nazwa:

 

Dodatkowy kod lub kody CPV


     

Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL714

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Zduńska Wola, Powiat Zduńskowolski.

 

Opis zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5 948 028 PLN zprzeznaczeniem na spłatę rozchodów, tj. spłatę zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 2 239 712PLN

i częściowe sfinansowanie deficytu budżetu powiatu w wysokości 3 708 316 PLN.

1. Realizacja kredytu na kwotę 5 948 028 PLN w okresie: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia31.12.2035 r.

2. Wykorzystanie kredytu do dnia 31.12.2017 r. w transzach:

listopad 2017 r. – 5 407 712 PLN,

grudzień 2017 r. – 540 316 PLN.

3. Uruchomienie przez wykonawcę każdej z transz kredytu, na podstawie dyspozycji złożonej przezZamawiającego, nastąpi w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Przez dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałkudo piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Bieg terminu uruchomienia transzy kredytu przezwykonawcę rozpoczyna się w dniu roboczym następującym po dniu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.

Uwaga: Dokładne terminy uruchomienia poszczególnych transz kredytu, wymienionych w pkt 2 w sposóbopisany w pkt 3.2.3, ustalone zostaną po ostatecznym rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy.

Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów oprócz wyszczególnionych w SIWZ w załączniku nr 2.

 

Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia

 

Szacunkowa wartość

 

Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2035

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

 

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

     

Informacje o opcjach

Opcje: nie
       

Informacje na temat katalogów elektronicznych


 

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie


    

Informacje dodatkowe

 

Kryteria wyboru ofert:

1) Cena ofertowa – waga 60 %

Ocena kryt. wg wzoru: Lbad=(Cnaj/Cbad)x10pkt x 60 %

Maks. ocena w ww. kryterium to 6 pkt.

2) Termin uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego – waga 40 %

Ocena kryt. wg wzoru: Tbad=(Tnaj/Tbad)x10pkt x 40 %

Maksym. termin uruchomienia transzy kredytu przez wykonawcę od dnia złożenia dyspozycji przez Zam.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym


   

Warunki udziału

 

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, tj. wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencjilub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeliw przedłożonych dokumentach wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia na terenie RzeczypospolitejPolskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielaniekredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 zpóźn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzającyrozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowelub dokumenty wynikające z przepisów dotyczących działalności banku państwowego lub/i jego przekształcania w spółkę akcyjną lub też dokument równoważny – w przypadku wykonawców mających siedzibę pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej – których nie obejmują ww. przepisy – wystawiony w kraju siedzibywykonawcy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1,2,4-7 ustawy Pzp.

 
     

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

 

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.


      

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

 
     

Warunki dotyczące zamówienia

 

Informacje dotyczące określonego zawodu

 

Warunki realizacji umowy:

 

Warunkiem realizacji umowy jest zawarcie umowy z wybranym wykonawcą. Umowa winna zawierać istotne dlastron postanowienia określone w pkt 23. SIWZ.

 

Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

    

Opis

   

Rodzaj procedury

Procedura otwarta

      

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

                 

Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

    

Informacje na temat aukcji elektronicznej

      

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

   

Informacje administracyjne

     

Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

                 

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 23/10/2017

Czas lokalny: 13:00

      

Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

      

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

           

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

             

Warunki otwarcia ofert

Data: 23/10/2017

Czas lokalny: 13:30

Miejsce:

Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25 – sala konferencyjna.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

              

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

                 

Informacje na temat procesów elektronicznych

                 

Informacje dodatkowe:

 

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału

w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzporaz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert,

2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert,

3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz

z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tychnależności (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ,

4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ),

5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniuobowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów

o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7ustawy Pzp (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ),

6) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (wzór dokumentuzawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w pkt 9.2. SIWZ:

1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie określonym

w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp,

2) ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert,a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Wymagania dotyczące wadium

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na okreszwiązania ofertą w kwocie 10 000 zł.

2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

3. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej, za czas wniesienia uznaje się czas uznania kwotywadium na rachunku bankowym Zamawiającego.

4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Powiatu Zduńskowolskiego nr.: 301020 3437 0000 1902 0018 2014. 5. Oferta Wykonawcy który nie wniósł wadium w akceptowalnej formie lubpo wskazanym terminie zostanie odrzucona.6. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych wart. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium w pieniądzu otrzymują zwrot wadium nawarunkach określonych w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 4 ustawy Pzp.

Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia(JEDZ).

         

Procedury odwoławcze

            

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

 

Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800

           

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

               

Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Terminy wniesienia odwołania określono w art. 182 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.

       

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

 

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800

   

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

11/09/2017

 

Załączniki

SIWZ pdf, 10.19 MB

Powiadom znajomego