IF.272.9.2020
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | "Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m" |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IF.272.9.2020 |
Zamawiający | Powiat Zduńskowolski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | dowolna wartość |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 (wersja papierowa); e-mail: inwestycje@powiatzdunskowolski.pl (wersja elektroniczna) |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
W związku z zakończeniem oceny ofert złożonych przez wykonawców, nie podlegających wykluczeniu, jako najkorzystniejszą w zamówieniu wskazano ofertę nr 4, złożoną przez DB Construct Sp. z o.o., 90-755 Łódź, Al. 1 Maja 87. Cena ofertowa: 5 890,00 zł.
Zduńska Wola, dn. 22.06.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I) Znak sprawy: IF.272.9.2020
II) Tryb udzielenia zamówienia publicznego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski i Starostę Zduńskowolskiego stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 28/2016 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 marca 2016 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski oraz Starostę Zduńskowolskiego, ze zmianami.
III) Zamawiający
Powiat Zduńskowolski
ul. Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola
NIP: 829-16-24-435; REGON: 73 09 34 795
IV) Opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zamówienia
„Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m”
2) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m. Roboty budowlane, których dotyczy nadzór, będą realizowane w ramach zamówienia publicznego, dostępnego na stronie https://bip.powiatzdunskowolski.pl/przetarg/3257/przebudowa-drogi-powiatowej-nr-4909e-na-odcinku-choszczewo-krokocice-lichawa-etap-2-dlugosci-1498-m i dotyczą przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 4909E o długości 1498 m, w kilometrażu 1+503 do 3+001, w tym m.in.: wykonanie jezdni o szer. 5,50 m o nawierzchni bitumicznej wraz z utwardzonymi poboczami; wykonanie zjazdów z destruktu; odtworzenie rowów przydrożnych; przebudowę przepustów; wykonanie oznakowania.
W ramach zamówienia wykonawca (inspektor nadzoru) zobowiązany będzie do:
a) reprezentowania Zamawiającego;
b) asystowania/pomocy Zamawiającemu w sytuacjach problemowych i spornych z wykonawcą robót budowlanych w tym proponowania rozwiązań zgodnych z interesem Zamawiającego;
c) udziału w radach budowy (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie);
d) bieżącej kontroli budowy w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i właściwymi przepisami;
e) odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze od daty powiadomienia o konieczności takiego odbioru przez Wykonawcę robót budowlanych;
f) weryfikacji i analizy zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych robót dodatkowych, w przypadku ich pojawienia się wraz z weryfikacją ich kosztów;
g) analizy i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów, dotyczących zastosowanych materiałów (przed ich wbudowaniem) oraz ich zatwierdzania;
h) sprawdzania wszelkich certyfikatów, gwarancji wykonania itp. oraz formułowania zaleceń dotyczących ich poprawności i autentyczności;
i) współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie problemów bieżących dotyczących zarówno procesu inwestycyjnego, jak i dokumentacji projektowej;
j) udziału w przekazaniu terenu budowy;
k) udziału w odbiorach, przeglądach oraz przeglądach w okresie gwarancji;
l) nadzoru nad przygotowaniem oraz analiza i weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz z potwierdzeniem gotowości do odbioru;
m) niezwłocznego stawiania się na wezwania Zamawiającego w kwestiach wyjaśnienia spraw związanych z robotami budowlanymi, zarówno w miejscu prowadzenia inwestycji, jak i w siedzibie Zamawiającego;
n) ustanowienia zastępstwa w usłudze nadzoru w przypadkach niemożności jego wykonywania spowodowanej okolicznościami losowymi przez osobę posiadającą równoważne uprawnienia budowlane;
o) w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z Wykonawcą robót budowlanych, udziału w inwentaryzacji i sporządzeniu protokołu z inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia;
p) przynajmniej raz na 7 dni wizytowania terenu budowy i potwierdzenia tego faktu w dzienniku budowy;
q) monitorowania rozliczenia rzeczowego robót będących przedmiotem nadzoru;
r) kontrolowania właściwego prowadzenia dziennika budowy i niezwłocznie dokonywania wpisów wynikających z technologii wykonywania robót i potrzeby wykonawcy robót (kierowników);
s) uczestnictwa przy przeprowadzaniu wszystkich prób, pomiarów, sprawdzeń;
t) niezwłocznego informowanie Zamawiającego o wstrzymaniu w trakcie realizacji zadania robót (bez zgody Zamawiającego) na okres dłuższy niż 7 dni kalendarzowych z podaniem uzasadnienia;
u) niezwłocznego (tj. do 48 godzin od czasu skutecznego powiadomienia Wykonawcy) stawiania się na wezwania Zamawiającego w kwestiach wyjaśnienia spraw związanych z robotami budowlanymi, zarówno w miejscu prowadzenia inwestycji, jak i w siedzibie Zamawiającego;
v) monitorowania przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez wykonawcę robót budowlanych.
3) Nazwa kodu CPV
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
V) Termin wykonania zamówienia
Zgodnie z terminem wykonania robót budowlanych objętych nadzorem, tj. do 15 września 2020 r. W przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, termin realizacji zamówienia również ulegnie wydłużeniu.
VI) Warunki udziału
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie dysponowania osobą (inspektorem nadzoru) zdolną do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2. osoba, o której mowa w punkcie powyżej musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
3. nie podlegający wykluczeniu:
Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne, lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe.
VII) Kryterium oceny ofert
Cena ofertowa brutto: 100%.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Cena ofertowa – 100% (skala punktów – 10).
Ilość punktów dla badanej oferty = (najniższa cena ofertowa)/(cena badanej oferty)x10x100%
Cena oferty powinna być podana w złotych polskich jako cena brutto na podstawie Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w zapytaniu i obejmować należny podatek VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do wykonawcy.
Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VIII) Opis sposobu przygotowania oferty
1) Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym.
2) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3) Wykonawca winien umieścić ofertę w opakowaniu (np. kopercie), która będzie posiadać oznaczenie: OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO PN. USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PRZEBUDOWĄ DROGI NR 4909E CHOSZCZEWO-KROKOCICE-LICHAWA ETAP 2. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 30.06.2020 r. GODZ. 10:30 – dotyczy ofert składanych w formie papierowej
4) W przypadku ofert składanych w formie elektronicznej: załączniki (formularz ofertowy i pozostałe, niezbędne dokumenty, np. kopia uprawnień), winny stanowić załączniki (w formie skanu) do wiadomości o treści OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO PN. USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PRZEBUDOWĄ DROGI NR 4909E CHOSZCZEWO-KROKOCICE-LICHAWA ETAP 2. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 30.06.2020 r. GODZ. 10:30 oraz tytule OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR IF.272.9.2020. Ofertę należy przesłać na adres inwestycje@powiatzdunskowolski.pl. Zamawiający zaleca, po wysłaniu oferty, kontakt telefoniczny z osobą wyznaczoną do kontaktów z ramienia Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, celem potwierdzenia otrzymania oferty.
5) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pod rygorem nieważności.
6) Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę.
7) Na ofertę składa się:
a) formularz ofertowy
b) kopia uprawnień, o których mowa w punkcie VI.1
c) zaświadczenie, o którym mowa w punkcie VI.2.
IX) Miejsce i termin składania ofert
1) Miejsce składania ofert:
a) W przypadku ofert w wersji papierowej: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - ze względu na zagrożenie epidemiczne i organizację pracy Starostwa, po uprzednim telefonicznym kontakcie z osobą wyznaczoną do kontaktów
b) Na adres mailowy inwestycje@powiatzdunskowolski.pl
2) Termin składania ofert: 30.06.2020 r. godzina 10:00
3) Termin otwarcia ofert: 30.06.2020 r. godzina 10:30
4) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone wykonawcy bez otwierania – niezwłocznie.
X) Informacja dotycząca źródeł dofinansowania
Zadanie inwestycyjne, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienia finansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych, przy udziale Gminy i Miasta Szadek oraz środków własnych Zamawiającego.
XI) Zastrzeżenia i uwagi Zamawiającego
1) Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie:
a) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
2) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację.
3) Zamawiający zastrzega możliwość Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania postępowania lub jego części w przypadku, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
4) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku nieotrzymania dofinansowania, o którym mowa w punkcie X.
XII) Istotne postanowienia, które znajdą się w umowie
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w załączniku „Wzór umowy”.
XIII) Kryteria powodujące odrzucenie oferty
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada wymogom postawionym w zapytaniu ofertowym;
2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
3) została złożona po terminie.
XIV) Dodatkowe informacje
Dodatkowych informacji udzielają:
1) Dariusz Michniewski – Wydział Inwestycji, Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju,
tel. 43 824 42 41
2) Katarzyna Stanisławska – Wydział Inwestycji, Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju,
tel. 43 824 42 43
XV) Załączniki
1) Formularz ofertowy
2) Wzór umowy.