ZSE.261.2.2017
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli”. |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | ZSE.261.2.2017 |
Zamawiający | Zespół Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica, ul. Łaska 61, 98-220 Zduńska Wola |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | dowolna wartość |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Zespół Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica, ul. Łaska 61, 98-220 Zduńska Wola, sekretariat. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”
o wartości zamówienia mniejszej niż równowartość kwoty określonej w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli”
Zamawiający:
Zespół Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica
ul. Łaska 61
98-220 Zduńska Wola
grudzień 2017r.
I. Zamawiający:
Zespół Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica
ul. Łaska 61
98-220 Zduńska Wola
NIP: 829-11-13-249
REGON: 00019516200000
tel.: 43 823 31 59
e-mail: sekretariat@zse-zdwola.pl, zse-zd-wola@o2.pl
adres strony internetowej: www.zse-zdwola.pl www.bip.zse-zdwola.pl
Beneficjent:
Powiat Zduńskowolski
ul. Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola
REGON: 730 934 795
NIP: 829 16 24 435
tel.: (43) 823 22 04, 824 42 10, 824 42 11;
fax: (43) 824 42 50;
e-mail: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
zamowienia@powiatzdunskowolski.pl
adres strony internetowej: http://www.powiatzdunskowolski.pl/
https://bip.powiatzdunskowolski.pl/
znak sprawy: ZSE.261.2.2017
II.Tryb udzielania zamówienia publicznego:
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy Pzp o wartości zamówienia mniejszej niż równowartość kwoty określonej w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
- W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Jeżeli wykonawca, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- 1. Nazwa zamówienia:
„Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli”.
- 2. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli poszerzających wiedzę z zakresu programowania i serwisowania sterowników.
2) Zamówienie podzielone jest na 2 części:
Część nr 1 – „Programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 – kurs podstawowy i zaawansowany”
Część nr 2 – „Serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 – poziom podstawowy i poziom zaawansowany”.
Kody CPV: 80 00 00 00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia.
IV. Terminy realizacji zamówienia
1. Zamówienie będzie realizowane:
część nr 1:
- kurs podstawowy – grudzień 2017r.,
- kurs zaawansowany – kwiecień, maj 2018r.
część nr 2:
- poziom podstawowy – czerwiec 2018, wrzesień 2018r.,
- poziom zaawansowany – wrzesień 2018, październik 2018r.
2. Szczegółowy harmonogram Zamawiający przekaże Wykonawcy na minimum 7 dni przed świadczeniem usługi na dane szkolenie.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
b) sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
2. Nie podlegają wykluczeniu:
- Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, z późn. zm.).
V. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
- Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału:
1) oświadczenie o posiadaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; sytuacji finansowej lub ekonomicznej; odpowiednich zdolności technicznych lub zawodowych do wykonywania zamówienia. Stosowny zapis oświadczenia znajduje się w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do ogłoszenia);
- Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie rozdz. IV pkt 2 ogłoszenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
- Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica, ul. Łaska 61, 98-220 Zduńska Wola, sekretariat.
- Termin składania ofert: 12.12.2017 r., godz. 11:00.
- Termin otwarcia ofert: 12.12.2017 r., godz. 11:30.
- Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania – niezwłocznie. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku adresu Wykonawcy na opakowaniu oferty, Zamawiający taką ofertę otworzy i ponownie zabezpieczy celem zwrotu.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części ww. zamówienia.
- Otwarcie ofert jest jawne. W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców.
- Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy albo imiona i nazwiska, adres siedziby albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także ceny ofertowe oraz termin realizacji zamówienia.
- Informacje ogłaszane w trakcie otwarcia ofert zostaną doręczone Wykonawcom
nieobecnym, jednak wyłącznie na ich wniosek. - Komisja przetargowa dokona oceny i badania ofert w części niejawnej przetargu.
VIII. Kryteria wyboru ofert, ich znaczenie i sposób oceny ofert
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria o określonej wadze procentowej:
- dla części I:
1) Cena ofertowa – 60%
Pi = x 100 x Wc, gdzie,
Pi – ilość punktów dla badanej oferty
Cn – najniższa cena ofertowa
Ci – cena badanej oferty
Wc – waga procentowa dla kryterium cena – 60%,
2) doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – 40%
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia:
a) przeprowadziła 2 szkolenia obejmujące swym zakresem programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 (każde) – 40 punktów;
b) przeprowadziła od 3 do 4 szkoleń obejmujących swym zakresem programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 (każde) – 60 punktów;
c) przeprowadziła 5 szkoleń obejmujących swym zakresem programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 (każde) – 80 punktów;
d) przeprowadziła co najmniej 6 szkoleń obejmujących swym zakresem programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 (każde) – 100 punktów.
Uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę równą 40%.
Uwaga: Wykonawca, który wykaże doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia mniejsze niż przeprowadzenie dwóch szkoleń obejmujących swym zakresem programowanie sterowników logicznych SIEMENS SIMATIC S7-1200 (każde) otrzyma 0 punktów.
- dla części II:
1) Cena ofertowa – 60%
Pi = x 100 x Wc, gdzie,
Pi – ilość punktów dla badanej oferty
Cn – najniższa cena ofertowa
Ci – cena badanej oferty
Wc – waga procentowa dla kryterium cena – 60%,
2) doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – 40%
Liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium – doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia:
a) przeprowadziła 2 szkolenia obejmujące swym zakresem serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 (każde) – 40 punktów;
b) przeprowadziła od 3 do 4 szkoleń obejmujących swym zakresem serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 (każde) – 60 punktów;
c) przeprowadziła 5 szkoleń obejmujących swym zakresem serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 (każde) – 80 punktów;
d) przeprowadziła co najmniej 6 szkoleń obejmujących swym zakresem serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 (każde) – 100 punktów.
Uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę równą 40%.
Uwaga: Wykonawca, który wykaże doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia mniejsze niż przeprowadzenie dwóch szkoleń obejmujących swym zakresem serwisowanie sterowników SIMATIC S7-1200 (każde) otrzyma 0 punktów.
- Spośród ofert złożonych na daną część zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i spełniających wymogi określone w ogłoszeniu, Zamawiający jako najkorzystniejszą dla danej części zamówienia wybierze tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach z uwzględnieniem ich wag.
- Cena oferty powinna być podana w złotych polskich i jest to cena brutto na podstawie ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U z 2017 r., poz. 1830).
- Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w ogłoszeniu i obejmować należny podatek VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do Wykonawcy.
- Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty przedstawiające taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z ofert, które spełniają wszystkie warunki określone w ogłoszeniu.
- Zamawiający przekaże każdemu z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej, podając:
1) nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano,
2) nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsce zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscem wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty,
3) punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
4) informacje dotyczące powodów nieuznania ofert za spełniające wymogi niniejszego ogłoszenia.
- Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informacje o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o nieudzieleniu zamówienia.
IX. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w załączniku nr 3 do ogłoszenia – wzór umowy.
X. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym:
- Zamawiający ustala, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, oraz uprzedzająco faksem i/lub drogą elektroniczną na adres:
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie i nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- Jeżeli wniosek o wyjaśnienie ogłoszenia wpłynął po upływie składania wniosku, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
- Do kontaktów z Wykonawcami uprawnieni są:
Sylwester Woźniak – zamowienia@powiatzdunskowolski.pl , tel. 43 824 42 40;
Marlena Kozłowska-Skała – zamowienia@powiatzdunskowolski.pl , tel. 43 824 42 40.
XI. Termin związania ofertą:
- Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni, licząc wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nierozpatrywania oferty złożonej przez Wykonawcę, który w odpowiedzi na prośbę Zamawiającego nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą.
XII. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę zgodnie z Formularzem oferty załączonym do niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 1 do ogłoszenia) należy przedłożyć w zamkniętej kopercie (innym opakowaniu). Kopertę należy oznaczyć:
Oferta dotycząca zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli na część ….”. Nie otwierać przed dniem 12.12.2017 roku, do godz. 11:30”
- Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
- Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane, spięte i parafowane.
- Kopie dokumentów winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
- Oferta ma być sporządzana zgodnie z Formularzem oferty, będącym załącznikiem nr 1 do ogłoszenia, i winna być podpisana przez uprawnioną osobę oraz zawierać wszystkie dokumenty wymagane w ogłoszeniu.
- Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (niezłożone lub wadliwie złożone pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu),
3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ogłoszenia.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim pod rygorem nieważności.
- Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku dołączania kopii dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmiot, którego dokument dotyczy.
XIII.Informacja dotycząca źródeł finansowania zadania
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wyższe kwalifikacje uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych odpowiedzią na potrzeby rynku pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Działania XI.3 Kształcenie zawodowe Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Beneficjentem niniejszego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 jest:
Powiat Zduńskowolski ul. Stefana Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola.
XIV.Zmiany i wycofanie oferty
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowe opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem „ZMIANA”.
- Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowe opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem „WYCOFANIE”.
XV. Kryteria powodujące odrzucenie oferty
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada ogłoszeniu,
2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) została złożona po terminie.
XVI.Kryteria powodujące wykluczenie Wykonawcy
Zamawiający wyklucza Wykonawcę, jeżeli:
- Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w ogłoszeniu, mimo wezwania do ich uzupełnienia.
- Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, z późn. zm.).
XVII. Zastrzeżenia Zamawiającego
- Zamawiający zastrzega możliwość uzupełniania przez Wykonawców brakujących dokumentów lub składanie wyjaśnień do dokumentów we wskazanym terminie określonym przez Zamawiającego w piśmie o uzupełnienie.
- Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania postępowania lub jego części w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na ich realizację.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania postępowania lub jego części w przypadku, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści niniejszego ogłoszenia oraz jego załączników przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość badania rażąco niskiej ceny. Dla niniejszego postępowania zastosowanie ma art. 90 ust. 1-3 ustawy Pzp.
XVIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający podpisze umowę w sprawie niniejszego zamówienia.
- Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie określonym przez Zamawiającego. O miejscu i terminie zawarcia umowy, Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
XIX. Informacje końcowe
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
- Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert wariantowych,
- Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
XX.Załączniki
- Formularz oferty,
- Opis przedmiotu zamówienia,
- Wzór umowy.