Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Piotr Pacelt, Zduńska Wola |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko zatrudniony zostanie Pan Piotr Pacelt zamieszkały w Zduńskiej Woli. Dokumenty złożone przez kandydata spełniły wszystkie wymogi. Kandydat zdobył wymaganą ilość punktów podczas zastosowanych technik sprawdzających wiedzę, a więc wykazał się odpowiednią wiedzą na temat pracy w samorządzie oraz na proponowanym stanowisku |
Stanowisko | Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Zarząd Dróg w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25,98-220 Zduńska Wola |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - sekretariat |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Powiatu Zduńskowolskiego
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
1. Nazwa stanowiska: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
2. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:
I) Wymagania niezbędne tj.:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe;
4) co najmniej 5 letni staż pracy w administracji samorządowej;
5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
II. Wymagania dodatkowe
1) ukończone kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
2) znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o finansach publicznych, samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy i innych związanych z zarządzaniem drogami;
3) doświadczenie w prowadzeniu i realizacji projektów unijnych;
4) umiejętność zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi;
5) komunikatywność i zdolność negocjowania;
6) odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista,
7) minimum prawo jazdy kat. „B”.
3. Zakres działań wykonywanych na stanowisku to m. in. prowadzenie spraw:
1) kierowanie bieżącą działalnością Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
2) realizacja zadań wynikających z działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli;
3) współpraca z komórkami Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, pozostałymi organami administracji państwowej i samorządowej, instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami zajmującymi się problematyką drogową;
4) opracowywanie projektów planu rozwoju sieci drogowej;
5) realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji utrzymania i ochrony dróg powiatowych w ramach otrzymanych środków finansowych;
6) prowadzenie inwestycji drogowych, w tym finansowych ze środków unijnych;
7) planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki;
8) podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków pozabudżetowych, szczególnie ze środków Unii Europejskiej.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz.U. Nr z 2009r. Nr 115, poz. 971);
4) dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy;
6) kserokopia dowodu osobistego;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku (w przypadku wyboru, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do lekarza medycyny pracy).
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
a) termin i miejsce składania dokumentów: do 27 czerwca 2016r. do godz. 1400 w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - sekretariat;
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
“Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli”.
Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną.
6. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z p. zm.).
8. Dodatkowe informacje:
a) lista osób, które spełniły wymagania formalne oraz termin drugiego etapu naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Zduńskowolskiego www.bip.powiatzdunskowolski.pl i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego Zduńskiej Woli.
b) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół;
c) informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli;
d) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
e) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Zarządzeniem Nr 123/2013 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 października 2013r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników, zastępców kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Zduńskowolskiego.
Zduńska Wola, dnia 15 czerwca 2016r.