Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Pan Mariusz Kubiak, zam. Henryków |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Dokumenty złożone przez kandydata spełniły wszystkie wymogi. Kandydat zdobył wymaganą, maksymalną ilość punktów podczas zastosowanych technik sprawdzających wiedzę, a więc wykazał się odpowiednią wiedzą na temat pracy na proponowanym stanowisku. |
Stanowisko | Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie |
---|---|
Miejsce pracy | Zduńska Wola |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - sekretariat |
Status | rozstrzygnięte |
Zarząd Powiatu Zduńskowolskiego
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli
1. Nazwa stanowiska: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli
2. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:
I) Wymagania niezbędne tj.:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe;
4) Posiadanie co najmniej 5 letni stażu pracy w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
II. Wymagania dodatkowe
1)predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, otwartość, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista;
2) posiadanie wiedzy na temat funkcjonowania jednostek organizacyjnych pomocy społecznej;
3)bardzo dobra znajomość podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, pomocy społecznej i rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, kpa, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o finansach publicznych, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
4) umiejętność zarządzania i kierowania zespołem ludzkim,
5) ogólna znajomość planowania budżetowego,
6) umiejętność organizacji pracy,
7) odporność na stres.
3. Zakres działań wykonywanych na stanowisku to m. in. prowadzenie spraw:
1. Do obowiązków Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie należy w szczególności:
- wykonywanie uchwał Rady i Zarządu oraz Zarządzeń Starosty;
- opracowanie i realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej wynikającej z powiatowej strategii rozwiązywanie problemów społecznych;
- opracowanie projektu i wdrożenie odpowiedniej struktury organizacyjnej placówki;
- dobór kadr i podział zadań oraz ustalenie indywidualnych zakresów czynności dla pracowników;
- dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz organizacja szkoleń i narad z pracownikami;
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej oraz z zakresu pieczy zastępczej należących do właściwości Powiatu, z upoważnienia starosty;
- opracowywanie sprawozdań i informacji;
- wydawanie wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów zgodnie z zakresem działania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie;
- dbałość o należyte załatwianie spraw oraz efektywność i dyscyplinę pracy;
- zapewnianie pracownikom odpowiednich warunków bhp i p. poż.;
- zapewnianie skutecznej kontroli realizacji nałożonych zadań i przestrzeganie prawa;
- prowadzenie kontroli wewnętrznej w jednostce, w tym kontroli zarządczej;
- nadzór nad wykonywaniem zadań powierzonych jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej, nad którymi nadzór sprawuje Starosta i sprawowanie kontroli w tym zakresie;
- udzielanie petentom Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie informacji o ich uprawnieniach i sposobie ich egzekwowania;
- opiniowanie wskazanych przez Zarząd kandydatur na kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej;
- wytaczanie powództw o roszczenia alimentacyjne;
- współpraca z sądem w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci, których rodzice zostali pozbawieni lub ograniczeni we władzy rodzicielskiej nad nimi;
- przyjmowanie obywateli w sprawach skargi i wniosków;
- upoważnienie poszczególnych pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie do załatwienia spraw w imieniu Dyrektora.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz.U. Nr z 2009r. Nr 115, poz. 971);
4) dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy;
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku (w przypadku wyboru, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do lekarza medycyny pracy);
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
11) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) kserokopia dokumentów potwierdzających co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej w rozumieniu przepisów art. 122 ustawy o pomocy społecznej;
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
a) termin i miejsce składania dokumentów: do 18 kwietnia 2017r. do godz. 1500 w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - sekretariat;
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
“Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli”.Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną.
6. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z p. zm.).
8. Dodatkowe informacje:
a) lista osób, które spełniły wymagania formalne oraz termin drugiego etapu naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Zduńskowolskiego www.bip.powiatzdunskowolski.pl i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego oraz PCPR w Zduńskiej Woli.
b) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół;
c) informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego oraz PCPR w Zduńskiej Woli;
d) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
e) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Zarządzeniem Nr 123/2013 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 października 2013r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników, zastępców kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Zduńskowolskiego.
Zduńska Wola, dnia 05.04 2017r.