W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 3 - ZP.272.2.3.2018 - "Budowa infrastruktury sportowej oraz systemu nawadniania na terenie Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Zduńskiej Woli"

Ogłoszenie nr 500074607-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
 
Zduńska Wola:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 524971-N-2018
Data: 2018-03-01 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Zduńskowolski, Krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000, ul. ul. Złotnickiego  25, 98220   Zduńska Wola, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 232 204, e-mail starostwo@powiatzdunskowolski.pl, faks 438 232 204.
Adres strony internetowej (url): http://powiatzdunskowolski.pl/ http:/bip.powiatzdunskowolski.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-09, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-04-16, godzina: 11:00.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego, wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, następujących dokumentów: 1) karta techniczna potwierdzona przez producenta, 2) wyniki badań potwierdzające parametry techniczne oferowanej nawierzchni poliuretanowej wydane przez laboratorium akredytowane przez IAAF lub ITB, 3) certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej, 4) autoryzacja producenta nawierzchni, 5) atest PZH, 6) deklaracja zgodności produktu z normą europejską 14877. Wykonawca nie przedkłada Zamawiającemu certyfikatu IAAF Class 1 dla obiektu z oferowaną nawierzchnią. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów wraz z ofertą w terminie składania ofert. Zapisy Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Projektu budowlanego dotyczące przedłożenia ww. dokumentów wraz z ofertą nie są wiążące dla Wykonawcy.

 
przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego