ZP.272.2.10.2017
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | ZP.272.2.10.2017 |
Zamawiający | Powiat Zduńskowolski |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | dowolna wartość |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT |
Zduńska Wola, dn. 05.07.2017 r.
ZP.272.2.10.2017
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód”
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający Powiat Zduńskowolski, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), dalej "Pzp" zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn. w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” jako najkorzytniejszą ofertę wybrano dla:
- Części I – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży drogowej" wybrano ofertę nr 4 złożoną przez Usługi Inżynierskie inż. Krzysztof Giedryś Al. Piłsudskiego 7 m 19, 90 – 368 Łódź.
Zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ oferta uzyskała następującą liczbę punktów:
- kryterium wyboru jakim była cena 60% - ilość punktów 60;
- kryterium wyboru jakim było doświadczenie Inspektora 40% - ilość punktów 40.
Łączna suma punktów 100.
- Części II – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży sanitarnej" wybrano ofertę nr 4 złożoną przez Usługi Inżynierskie inż. Krzysztof Giedryś Al. Piłsudskiego 7 m 19, 90 – 368 Łódź.
Zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ oferta uzyskała następującą liczbę punktów:
- kryterium wyboru jakim była cena 60% - ilość punktów 60;
- kryterium wyboru jakim było doświadczenie Inspektora 40% - ilość punktów 40.
Łączna suma punktów 100.
- Części III – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży elektrycznej" wybrano ofertę nr 4 złożoną przez Usługi Inżynierskie inż. Krzysztof Giedryś Al. Piłsudskiego 7 m 19, 90 – 368 Łódź.
Zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ oferta uzyskała następującą liczbę punktów:
- kryterium wyboru jakim była cena 60% - ilość punktów 60;
- kryterium wyboru jakim było doświadczenie Inspektora 40% - ilość punktów 40.
Łączna suma punktów 100.
- Części IV – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży telekomunikacyjnej" wybrano ofertę nr 4 złożoną przez Usługi Inżynierskie inż. Krzysztof Giedryś Al. Piłsudskiego 7 m 19, 90 – 368 Łódź.
Zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ oferta uzyskała następującą liczbę punktów:
- kryterium wyboru jakim była cena 60% - ilość punktów 60;
- kryterium wyboru jakim było doświadczenie Inspektora 40% - ilość punktów 40.
Łączna suma punktów 100.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. cena i doświadczenie Inspektora. Wykonawca spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego, a jego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej na podstawie kryteriów oceny.
Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający wybierał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający informuje, iż w w/w postępowaniu zostały złożone jeszcze następujące oferty:
Dla Części I– "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży drogowej":
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Kryterium cena |
Kryterium doświadczenie Inspektora |
Punktacja łączna |
1 |
Biuro Projektowe ”MUTLTIDROG-TRASA” Bogusław Boryna ul. Getta Żydowskiego 23/18, 98-220 Zduńska Wola i Przedsiębiorstwo P.P.H.U. ”DROCHOD” ul. Moniuszki 1a, 98-220 Zduńska Wola |
50,31 pkt |
40,00 pkt |
90,31 pkt |
3 |
PHU „ORTUS„ Janusz Fengler, ul. Polna 9/2, 98-200 Sieradz |
27,25 pkt |
40,00 pkt |
67,25 pkt |
5 |
Budovia sp. z o.o. sp. k. ul. Narutowicza 34, 90-135 Łódź |
59,73 pkt |
40,00 pkt |
99,73 pkt |
Dla Części II – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży sanitarnej":
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Kryterium cena |
Kryterium doświadczenie Inspektora |
Punktacja łączna |
3 |
PHU „ORTUS„ Janusz Fengler, ul. Polna 9/2, 98-200 Sieradz |
22,67 pkt |
40,00 pkt |
62,67 pkt |
5 |
Budovia sp. z o.o. sp. k. ul. Narutowicza 34, 90-135 Łódź |
Oferta odrzucona |
Dla Części III – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży elektrycznej"
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Kryterium cena |
Kryterium doświadczenie Inspektora |
Punktacja łączna |
3 |
PHU „ORTUS„ Janusz Fengler, ul. Polna 9/2, 98-200 Sieradz |
40,00 pkt |
40,00 pkt |
80,00 pkt |
5 |
Budovia sp. z o.o. sp. k. ul. Narutowicza 34, 90-135 Łódź |
Oferta odrzucona |
Dla Części IV – "Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód w branży telekomunikacyjnej"
Nr oferty |
Nazwa wykonawcy |
Kryterium cena |
Kryterium doświadczenie Inspektora |
Punktacja łączna |
3 |
PHU „ORTUS„ Janusz Fengler, ul. Polna 9/2, 98-200 Sieradz |
26,00 pkt |
40,00 pkt |
66,00 pkt |
Zduńska Wola, dn. 30.05.2017 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu części V postępowania
Zamawiający Powiat Zduńskowolski, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zawiadamia, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) unieważnia postępowanie dla Części V Usługa pełnienia nadzoru przyrodniczego nad procesem projektowania i realizację robót budowlanych prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód”.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu na Część V Usługa pełnienia nadzoru przyrodniczego nad procesem projektowania i realizację robót budowlanych w terminie wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez wykonawcę ”GRAŃ” Ochrona przyrody Karaśkiewicz Sebastian, Michałówek 16, 99 – 416 Nieborów, jednak przedstawiona w niej cena - 269 997,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. kwotę 62 332,80 zł brutto.
Jednocześnie znacznie przewyższa również szacunkową wartość zamówienia ustaloną przez Zamawiającego na kwotę netto 61 280,00 zł tj. brutto 75 374,40 zł, która została dokonana na podstawie otrzymanych ofert cenowych.
Ponadto zwiększenie kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty nie jest możliwe.
Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zduńska Wola, dn. 28.04.2017r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Ogłoszenie nr 77233 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Zduńska Wola: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa III: Transport – Działanie III.2 Drogi, Poddziałanie III.2.2 Drogi lokalne )
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Zduńskowlski ul. Złotickiego 25 98 - 220 Zduńska Wola REGON 730934795 Sylwester Woźniak tel. 43 823 22 04,
Powiat Łaski ul. Płudniowa 1, 98 - 100 Łask, REGON 730934810,
Miasto Zduńska Wola ul. Złotnickieo 12, 98 - 220 Zduńska Wola, REGON 000598428,
Gmina Zduńska Wola ul. Zielona 30, 98 - 220 Zduńska Wola, REGON 730934447,
Gmina Sędziejowice ul. Wieluńska 6, 98 -160 Sędziejowice REGON 730934594
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski, krajowy numer identyfikacyjny 73093479500000, ul. ul. Złotnickiego 25, 98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 232 204, e-mail starostwo@powiatzdunskowolski.pl, faks 438 232 204.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzdunskowolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zgodnie z umową w sprawie wspólnego udzielenia zamówienia publicznego z dnia 15.03.2017r. Powiat Zduńskowolski jest Liderem Projektu jako podmiot reprezentujący wszystkie Strony umowy i przez ich upoważniony w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód, oraz zawarcia umowy w ich imieniu i na ich rzecz.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.powiatzdunskowolski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód
Numer referencyjny: ZP.272.2.10.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru nad pracami projektowymi i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w ramach zadania pn.: „Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód”, realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” stanowiącego zakres projektu: „Miejski Obszar Funkcjonalny Zduńska Wola – Karsznice – budowa łącznika z drogą ekspresową S8 na terenie powiatu zduńskowolskiego i powiatu łaskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pozyskanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCZHCSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Części I – Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży drogowej; Części II – Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży sanitarnej; Części III – Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży elektrycznej; Części IV – Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży telekomunikacyjnej; Części V – Usługa pełnienia nadzoru przyrodniczego nad procesem projektowania i realizacją robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód”. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:72148000-8, 71500000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 05/11/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności, tj. że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: dla części I zamówienia 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części II zamówienia 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) dla części III zamówienia 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) dla części IV zamówienia 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla części V zamówienia 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla części I zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. dla części II zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. dla części III zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. dla części IV zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów dla części V zamówienia: 1 osobą na stanowisku botanik, 1 osobą na stanowisku herpetolog, 1 osobą na stanowisku ornitolog.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć na wezwanie następujący dokument: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani też nie ogłoszono jego upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy. 5 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 7 Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy niepieniężnej). 8 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla części 1: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN) dla części 2: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych PLN) dla części 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN) dla części 4: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN) dla części 5: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych PLN) 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem ostatecznego składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego prowadzone w Banku PKO BP S.A. , nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014, w tytule przelewu należy podać: „Wadium przetargowe na Usługę pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” – dla Części …….”; 2)w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale . 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie Inspektora |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: 1) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zamiany terminu wykonania umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 2) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku rozwiązania Umowy z Wykonawcą robót budowlanych i koniecznością wyłonienia nowego Wykonawcy roboty budowlanej; 3) zmiany osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 5) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 powyżej, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu wniosek dotyczący zmiany umowy w terminie umożliwiającym jego weryfikację przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji Umowy; 6) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 7) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w załączniku nr 6 do SIWZ – wzór umowy. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w sekretariacie na I piętrze pok. nr 8.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I Nazwa: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży drogowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży drogowej pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w branżach: sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej nad pracami projektowymi i realizacją robót budowlanych. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCZHCSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem stanowiący załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9, 71248000-8, 71500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/11/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie Inspektora |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II Nazwa: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży sanitarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży sanitarnej. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCZHCZSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem stanowiący załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9, 71248000-8, 71500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/11/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie Inspektora |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: III Nazwa: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży elektrycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży elektrycznej. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCZHCZSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem stanowiący załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9, 71248000-8, 71500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/11/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
oświadczenie Inspektora |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: IV Nazwa: Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży telekomunikacyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa pełnienia nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód” w branży telekomunikacyjnej. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCZHCZSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem stanowiący załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9, 71248000-8, 71500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/11/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie Inspektra |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: V Nazwa: Usługa pełnienia nadzoru przyrodniczego nad procesem projektowania i realizacją robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przyrodniczego nad procesem projektowania i realizacją robót budowlanych w ramach zamówienia pn.: Budowa drogi powiatowej stanowiącej łącznik drogowy z węzłem drogi ekspresowej S8 - Zduńska Wola Wschód. Podstawowym dokumentem opisującym zakres robót projektowych i budowlanych przyszłego wykonawcy jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) warz z wyjaśnieniami, decyzją nr 36/2015 z dn. 15 grudnia 2015 r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, raportem o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia pn.: „BUDOWA DROGI POWIATOWEJ MIĘDZY WĘZŁEM DROGI EKSPRESOWEJ S8 ZDUŃSKA WOLA KARSZNICE W KM 163+595,95 A DOTYCHCZSOWA DROGĄ KRAJOWĄ 12 (14)” wraz z uzupełnieniem stanowiący załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 7, 8 , 9 i 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9, 71248000-8, 71500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/11/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Doświadczenie Ispektora |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: