W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Informacja z otwarcia ofert - ZP.272.2.5.2018 - „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

Zduńska Wola, dn. 16.05.2018 r.


ZP.272.2.5.2018

Informacja z otwarcia ofert

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”.

 

1. Zamawiający – Powiat Zduńskowolski działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” przeznaczył kwotę w wysokości 180 000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100) w tym:

- na Część I – „Dostawa, montaż i instalacja zestawu nagłośnienia” kwotę w wysokości 95 000,00 zł brutto (słownie zł: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100);

- na Część II – „Dostawa i montaż hali namiotowej eventowej” kwotę w wysokości 43 000,00 zł brutto (słownie zł: czterdzieści trzy tysiące 00/100);

- na Część III – „Dostawa i montaż podłogi do hali namiotowej eventowej” kwotę w wysokości 42 000,00 zł brutto (słownie zł: czterdzieści dwa tysiące 00/100).

2. Zamawiający informuje, że w dniu 16 maja 2018 r. o godzinie 11:30 odbyło się otwarcie ofert. W terminie zostały złożone następujące oferty:

na Część I – „Dostawa, montaż i instalacja zestawu nagłośnienia”

Oferta nr 2) ”AUDIO PLUS” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Kolejowa 100, 05-092 Łomianki;
CENA138 375,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 36 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

Oferta nr 3) FIRMA MUZYCZNA "MOC-ART" WIKTOR BARTOS, ul. Pomorska 22,
98-220 Zduńska Wola;
CENA95 610,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 36 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

na Część II – „Dostawa i montaż hali namiotowej eventowej”

Oferta nr 1) 2KB KAROLINA BERTMAN I KRZYSZTOF BUĆKO SPÓŁKA CYWILNA,
ul. Konopnickiej 14/8, 66-100 Sulechów;
CENA41 893,80 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania - 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

na Część III – „Dostawa i montaż podłogi do hali namiotowej eventowej”

Oferta nr 1) 2KB KAROLINA BERTMAN I KRZYSZTOF BUĆKO SPÓŁKA CYWILNA,
ul. Konopnickiej 14/8, 66-100 Sulechów;
CENA59 040,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).


przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego