Zduńska Wola, dn. 16.05.2018 r.
ZP.272.2.5.2018
Informacja z otwarcia ofert
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”.
1. Zamawiający – Powiat Zduńskowolski działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn. „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” przeznaczył kwotę w wysokości 180 000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100) w tym:
- na Część I – „Dostawa, montaż i instalacja zestawu nagłośnienia” kwotę w wysokości 95 000,00 zł brutto (słownie zł: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100);
- na Część II – „Dostawa i montaż hali namiotowej eventowej” kwotę w wysokości 43 000,00 zł brutto (słownie zł: czterdzieści trzy tysiące 00/100);
- na Część III – „Dostawa i montaż podłogi do hali namiotowej eventowej” kwotę w wysokości 42 000,00 zł brutto (słownie zł: czterdzieści dwa tysiące 00/100).
2. Zamawiający informuje, że w dniu 16 maja 2018 r. o godzinie 11:30 odbyło się otwarcie ofert. W terminie zostały złożone następujące oferty:
na Część I – „Dostawa, montaż i instalacja zestawu nagłośnienia”
Oferta nr 2) ”AUDIO PLUS” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
ul. Kolejowa 100, 05-092 Łomianki;
CENA – 138 375,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 36 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
Oferta nr 3) FIRMA MUZYCZNA "MOC-ART" WIKTOR BARTOS, ul. Pomorska 22,
98-220 Zduńska Wola;
CENA – 95 610,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 36 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
na Część II – „Dostawa i montaż hali namiotowej eventowej”
Oferta nr 1) 2KB KAROLINA BERTMAN I KRZYSZTOF BUĆKO SPÓŁKA CYWILNA,
ul. Konopnickiej 14/8, 66-100 Sulechów;
CENA – 41 893,80 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania - 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
na Część III – „Dostawa i montaż podłogi do hali namiotowej eventowej”
Oferta nr 1) 2KB KAROLINA BERTMAN I KRZYSZTOF BUĆKO SPÓŁKA CYWILNA,
ul. Konopnickiej 14/8, 66-100 Sulechów;
CENA – 59 040,00 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2018 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
przejdź do ogłoszenia