Odpowiedzi nr 1 na pytania do Zapytania ofertowego - IF.272.1.1.2018 - „Usługa hotelowa polegająca na zapewnieniu miejsc noclegowych delegacji Powiatu Zduńskowolskiego uczestniczącej w Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu w ramach projektu pn.: Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”
Zduńska Wola, dn. 12.01.2018 r.
IF.272.1.1.2018
Dotyczy: zapytania ofertowego pn.: „Usługa hotelowa polegająca na zapewnieniu miejsc noclegowych delegacji Powiatu Zduńskowolskiego uczestniczącej w Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA w Poznaniu w ramach projektu pn.: Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”
Odpowiedź do zapytania nr 1 do Zapytania ofertowego
Pytanie nr 1: W nawiązaniu do otrzymanego zapytania ofertowego dotyczącego noclegów dla 3 osób w terminie 29.01 – 2.02.18 proszę o wyjaśnienie zapisu z umowy:
Paragraf 1 pkt. 2 dotyczącego ilości osób nocujących i ilości śniadań. Wg mnie w ppkt. 2 powinno być “ 3 śniadania dla uczestników w dniach :”
Odpowiedź: Zgodnie z treścią §1 ust. 2 pkt 2 wzoru umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, winien zapewnić śniadania dla trzech członków delegacji w dniach: 30.01.2018 r., 31.01.2018 r., 01.02.2018 r., 02.02.2018 r.
Pytanie nr 2: Pytanie dotyczące paragrafu 5 pkt 6. Czy protokół odbioru usługi razem z fakturą podpiszą osoby mieszkające w hotelu i czy będą dysponować własnym drukiem.
Odpowiedź: Protokół obioru usługi oraz faktura VAT, o których mowa w §5 ust. 6, zostaną podpisane przez przedstawiciela delegacji Powiatu Zduńskowolskiego korzystającego z usługi hotelowej. Druk protokołu zostanie przygotowany przez Zamawiającego.