W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

znak sprawy: IF.272.1.30.2017


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


Informuję, iż w przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 30 tys. euro na realizację zamówienia  pn.: „Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową budynku z 3 salami dydaktycznymi dla klas o profilach: hotelarskim, gastronomicznym i kolejowym wraz z I-szym wyposażeniem  w Zespole Szkół w Zduńskiej Woli Karsznicach”, realizowanego w ramach projektu pn.: „Nowoczesny zawód w nowoczesnej szkole – Modernizacja Zespołu Szkół w Zduńskiej Woli Karsznicach – zadanie II: budowa budynku  z 3 salami dydaktycznymi dla klas o profilach: hotelarskim, gastronomicznym i kolejowym wraz z I-szym  wyposażeniem”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020,   jako najkorzystniejsze zostały wybrane następujące oferty:

na część I - Usługa nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej

oferta nr 2 złożona przez  (podać nazwę i siedzibę wykonawcy):

 Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., 26-600 Radom, ul. Toruńska 12a, lok. 206

Cena ofertowa brutto realizacji I części zamówienia wynosi 29.397,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt siedem 00/100) w tym VAT 23% tj.: 5.497,00 zł.

na część II - Usługa nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej

 oferta nr 5 złożona przez  (podać nazwę i siedzibę wykonawcy):

 GRAFIT Sp. z o.o., ul. Zachodnia 19, 98-200 Sieradz

Cena ofertowa brutto realizacji II części zamówienia wynosi 14.944,50 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery 50/100) w tym VAT 23 % tj.: 2.794,50 zł.

na część III - Usługa nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej

 oferta nr 5 złożona przez  (podać nazwę i siedzibę wykonawcy):

 GRAFIT Sp. z o.o., ul. Zachodnia 19, 98-200 Sieradz


Cena ofertowa brutto realizacji III części zamówienia wynosi 14.944,50 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery 50/100) w tym VAT 23% tj.: 2.794,50 zł.

na część IV - Usługa nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjne

 oferta nr 5 złożona przez  (podać nazwę i siedzibę wykonawcy):

 GRAFIT Sp. z o.o., ul. Zachodnia 19, 98-200 Sieradz

Cena ofertowa brutto realizacji IV części zamówienia wynosi 9.963,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt trzy 00/100) w tym VAT 23% tj.: 1.863,00 zł.

Termin realizacji wszystkich części zamówienia 30.10.2018 r

Jednocześnie informuję iż w przedmiotowym przetargu zostali wykluczeni wykonawcy: ......-..../ została odrzucona oferta wykonawcy  ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI ŁUKASZ BARYŁA, ul. Klonowa 13, 99-340 Krośniewice, złożona na części:  I, II i III zamówienia z powodu sprzeczności treści oferty z treścią Opisu Warunków Zamówienia.


Link do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego