W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-12298-66747-ICAIV-30

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Odpowiedzi na zapytania nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne - ZSE.261.1.2017 „Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli”

                                   Zduńska Wola, dnia 13.11.2017 r. 

 

ZSE.261.1.2017

 

Dotyczy:  postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli”realizowanego w ramach projektu pn. „Wyższe kwalifikacje uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych odpowiedzią na potrzeby rynku pracy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w ramach Działania XI.3 Kształcenie zawodowe Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

 

 

Odpowiedź na zapytania nr 1

do Ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne

 

Zgodnie z pkt. 2 rozdziału X Ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne, dalej „ogłoszenie” w odpowiedzi na skierowane zapytania do treści ogłoszenia, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

 

1. W opisie przedmiotu zamówienia - Część nr 2 - widnieje zapis - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczestników szkolenia materiały biurowe i szkoleniowe oraz materiały wyszczególnione poniżej (zostają w szkole).  W materiałach wyszczególnionych poniżej mamy następujące informacje:

KAŻDY uczestnik w trakcie zajęć obowiązkowo będzie miał zapewnione:
1. zestawy praktyczne (płytki i komponenty) do tworzenia połączeń wykonanych w technologii przewlekanej i powierzchniowej – zestaw dla każdego uczestnika,
2. zestawy praktyczne (płytki i komponenty) do nauki technik demontażu połączeń wykonanych w technologii przewlekanej i powierzchniowej – zestaw dla każdego uczestnika,
3. matę stołową i stację lutowniczą z grotami – jedna sztuka dla każdego uczestnika,
4. stację rozlutowującą – jedna sztuka dla każdego uczestnika,
5. stację nadmuchu gorącego powietrza oraz głowice do demontażu komponentów elektronicznych – jedna stacja dla każdego uczestnika +komplet głowic,
6. topniki i spoiwa lutownicze – zestaw dla każdego uczestnika,
7. narzędzia ręczne oraz środki do czyszczenia pakietów elektronicznych – zestaw dla każdego uczestnika,
8. lupę – jedna sztuka dla każdego uczestnika,
9. tygiel lutowniczy – jeden na dwóch uczestników,
10. swobodny dostęp do mikroskopu – 1 szuka na 8 uczestników,
11. wiertarki ręczne oraz specjalistyczne wiertła do napraw płyt drukowanych – 1 zestaw na 3 uczestników (przewidziana jest rotacyjność grup przy poszczególnych zadaniach, dlatego i tak każdy uczestnik będzie w stanie pracować indywidualnie na danym zestawie);
12. żywice epoksydowe, kleje, środki koloryzujące, taśmy kaptonowe – 1 zestaw na dwóch uczestników (przewidziana jest rotacyjność grup przy poszczególnych zadaniach, dlatego i tak każdy uczestnik będzie w stanie pracować indywidualnie na danym zestawie),
13. specjalistyczne materiały służące do napraw płyt drukowanych – 1 zestaw na 3 uczestników (przewidziana jest rotacyjność grup przy poszczególnych zadaniach, dlatego i tak każdy uczestnik będzie w stanie pracować indywidualnie na danym zestawie),
14. przewody połączeniowe - jedna sztuka na każdego uczestnika,
15. zestawy komponentów BGA i płyt do ich montażu – 1 zestaw na 3 uczestników (przewidziana jest rotacyjność grup przy poszczególnych zadaniach, dlatego i tak każdy uczestnik będzie w stanie pracować indywidualnie na danym zestawie),
16. podręcznik kursanta z napraw pakietów elektronicznych wraz z kryteriami dla elementów SPACE + elementy języka angielskiego technicznego opracowany na podstawie standardów IPC (najnowsze rewizje) – IPC-A-610, IPC-7711/7721 i IPC-J-STD-001,
17. na czas trwania szkolenia każdy z uczestników powinien mieć zapewniony standard (najnowsza rewizja w języku polskim) IPC-A-610, IPC-7711/7721 i IPC-J-STD-001 – po 1 sztuce każdego standardu dla kursanta (materiały zwrotne po szkoleniu);
18. notatnik, teczka, długopis.

Czy to oznacza, że wszystkie te materiały - zarówno komponenty i płytki wykorzystywane na zajęciach praktycznych jak również sprzęt, który ma zapewnić Wykonawca (mata stołowa, stacja lutownicza z grotami, mikroskopy, stacja rozlutowująca, itp.) mają zostać wliczone w cenę szkolenia, a po szkoleniu zostać na wyposażeniu szkoły?

Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż na wyposażeniu szkoły mają pozostać wyłącznie materiały wykorzystywane na zajęciach praktycznych realizowanych w ramach szkolenia, m.in. komponenty i płytki.

Sprzęt i narzędzia wykorzystywane w trakcie szkolenia, które ma zapewnić Wykonawca, m.in. mata stołowa, stacja lutownicza z grotami, mikroskopy, stacja rozlutowująca, itp., pozostają własnością Wykonawcy (nie pozostają na wyposażeniu szkoły).

 

2. W opisie przedmiotu zamówienia - Część nr 2 - widnieje zapis -Szkolenie winno odbywać się w dniach innych niż dni nauki szkolnej - Zapis ten oznacza, iż zajęcia mogą być realizowane jedynie w weekendy. Mając na uwadze fakt, iż dobrą praktyką jest organizacja zajęć o tej tematyce jednym ciągiem (w kilku następujących po sobie dniach) wnosimy o zmianę tego zapisu na: Szkolenie może odbywać się zarówno w dniach nauki szkolnej jak i w dniach innych niż dni nauki szkolnej.

 

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza, by szkolenie odbywało się zarówno w dniach nauki szkolnej jak i w dniach innych niż dni nauki szkolnej, jednakże w dniach nauki szkolnej tylko po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wyrażenia zgody na przeprowadzenie szkolenia we wskazanych przez Wykonawcę dniach nauki szkolnej.

 

3. Nie można pobrać ze strony BIP-u tych oto dokumentów: przetarg 2017-zse.261.1.2017-zał nr 3 do wzór umowy część nr 2 oraz przetarg 2017-zse.261.1.2017-zał nr 3 do wzór umowy część nr 3.

 

Odpowiedź: Zamawiający informuję, iż pobranie ze strony BIP dokumentów:przetarg 2017-zse.261.1.2017-zał nr 3 do wzór umowy część nr 2 oraz przetarg 2017-zse.261.1.2017-zał nr 3 do wzór umowy część nr 3 jest możliwe od dnia ich publikacji na ww. stronie.

 

przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego