W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-12298-66747-ICAIV-30

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Informacja z otwarcia ofert - ZP.272.2.25.2017 - „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”

Zduńska Wola, dn. 10.08.2017 r.

ZP.272.2.25.2017

 

Informacja z otwarcia ofert

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”.

 

1. Zamawiający – Powiat Zduńskowolski działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” przeznaczył kwotę w wysokości 74 475,90 zł brutto (słownie zł: siedemdziesiąt cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt pięć 90/100) w tym:

- na Część I –„Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika” kwotę w wysokości 16 395,90 zł brutto (słownie zł: szesnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt pięć 90/100);

- na Część II – „Dostawa i montaż Hali namiotowej” kwotę w wysokości 58 080,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt 00/100);

 

2. Zamawiający informuje, że w dniu 10 sierpnia 2017 r. o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert. W terminie zostały złożone następujące oferty:

 

na Część I –„Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika”

Oferta nr 1) MPROJEKT MICHAŁ ŁĄCZNY, ul. Pomorska nr 7 lok. 1, 62-030 Luboń;

CENA25 093,23 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania – 15 września 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w zakresie części nr II pn. „Dostawa i montaż Hali namiotowej”, w terminie składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

 

przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego