Informacja z otwarcia ofert - ZP.272.2.20.2017 - "Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"
Zduńska Wola, dn. 13.07.2017 r.
ZP.272.2.20.2017
Informacja z otwarcia ofert
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”.
1. Zamawiający – Powiat Zduńskowolski działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn. „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” przeznaczył kwotę w wysokości 522 110,40 zł brutto (słownie: pięćset dwadzieścia dwa tysiące sto dziesięć 40/100) w tym:
- na Część I –„Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika” kwotę w wysokości 16 395,90 zł brutto (słownie zł: szesnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt pięć 90/100);
- na Część II – „Dostawa telewizora wraz z akcesoriami” kwotę w wysokości 6 457,50 zł brutto (słownie zł: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt siedem 50/100);
- na Część III – „Dostawa mebli i wyposażenia” kwotę w wysokości 24 477,00 zł brutto (słownie zł: dwadzieścia cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt siedem 00/100);
- na Część IV – „Dostawa i montaż Hali namiotowej” kwotę w wysokości 58 080,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt 00/100);
- na Część V – „Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia” kwotę w wysokości 121 793,00 zł brutto (słownie zł: sto dwadzieścia jeden tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy 00/100);
- na Część VI – „Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia” kwotę w wysokości 104 000,00 zł brutto (słownie zł: sto cztery tysiące 00/100);
- na Część VII – „Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami” kwotę w wysokości 190 907,00 zł brutto (słownie zł: sto dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedem 00/100).
2. Zamawiający informuje, że w dniu 13 lipca 2017 r. o godzinie 9:30 odbyło się otwarcie ofert. W terminie zostały złożone następujące oferty:
na Część II –„Dostawa telewizora wraz z akcesoriami”
Oferta nr 2) MPROJEKT MICHAŁ ŁĄCZNY, ul. Pomorska nr 7 lok. 1, 62-030 Luboń;
CENA – 9 136,44 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
na Część III –„Dostawa mebli i wyposażenia”
Oferta nr 1) ELDOR Sp. z o.o., ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko-Biała;
CENA – 27 473,28 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 7 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania - 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
Oferta nr 2) MPROJEKT MICHAŁ ŁĄCZNY, ul. Pomorska nr 7 lok. 1, 62-030 Luboń;
CENA – 33 624,51 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania - 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
Oferta nr 3) DecoMart Jan Nowacki, ul. Bolesława Chrobrego 32/167, 40-871 Katowice;
CENA – 32 686,02 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 7 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
na Część VI –„Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia”
Oferta nr 4) SHOW SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mostowa 11, 61-854 Poznań;
CENA – 97 924,21 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 16 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
na Część VII – „Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami”
Oferta nr 5) BIZNES CONSULT Katarzyna Mika-Kantor, Stróże 335A, 33-331 Stróże;
CENA – 207 040,98 zł;
OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;
SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 10 dni;
WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;
Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).
Ponadto Zamawiający informuje, iż w zakresie:
- części nr I pn. „Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika”,
- części nr IV pn. „Dostawa i montaż Hali namiotowej”,
- części nr V pn. „Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia”
w terminie składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.