W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-12298-66747-ICAIV-30

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Informacja z otwarcia ofert - ZP.272.2.20.2017 - "Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski"

Zduńska Wola, dn. 13.07.2017 r.

ZP.272.2.20.2017

 

Informacja z otwarcia ofert

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski”.

 

1. Zamawiający – Powiat Zduńskowolski działając na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn. Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia oraz infrastruktury niezbędnych do realizacji projektu pn.: „Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski” przeznaczył kwotę w wysokości 522 110,40 zł brutto (słownie: pięćset dwadzieścia dwa tysiące sto dziesięć 40/100) w tym:

- na Część I –„Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika” kwotę w wysokości 16 395,90 zł brutto (słownie zł: szesnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt pięć 90/100);

- na Część II – „Dostawa telewizora wraz z akcesoriami” kwotę w wysokości 6 457,50 zł brutto (słownie zł: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt siedem 50/100);

- na Część III – „Dostawa mebli i wyposażenia” kwotę w wysokości 24 477,00 zł brutto (słownie zł: dwadzieścia cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt siedem 00/100);

- na Część IV – „Dostawa i montaż Hali namiotowej” kwotę w wysokości 58 080,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt 00/100);

- na Część V – „Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia” kwotę w wysokości 121 793,00 zł brutto (słownie zł: sto dwadzieścia jeden tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy 00/100);

- na Część VI – „Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia” kwotę w wysokości 104 000,00 zł brutto (słownie zł: sto cztery tysiące 00/100);

- na Część VII – „Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami” kwotę w wysokości 190 907,00 zł brutto (słownie zł: sto dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedem 00/100).

2. Zamawiający informuje, że w dniu 13 lipca 2017 r. o godzinie 9:30 odbyło się otwarcie ofert. W terminie zostały złożone następujące oferty:

na Część II –„Dostawa telewizora wraz z akcesoriami”

Oferta nr 2) MPROJEKT MICHAŁ ŁĄCZNY, ul. Pomorska nr 7 lok. 1, 62-030 Luboń;

CENA9 136,44 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

na Część III –„Dostawa mebli i wyposażenia”

Oferta nr 1) ELDOR Sp. z o.o., ul. 1 Maja 21, 43-300 Bielsko-Biała;

CENA27 473,28 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 7 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania - 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

Oferta nr 2) MPROJEKT MICHAŁ ŁĄCZNY, ul. Pomorska nr 7 lok. 1, 62-030 Luboń;

CENA33 624,51 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania - 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

Oferta nr 3) DecoMart Jan Nowacki, ul. Bolesława Chrobrego 32/167, 40-871 Katowice;

CENA32 686,02 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 7 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

na Część VI –„Dostawa, montaż i instalacja oświetlenia”

Oferta nr 4) SHOW SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mostowa 11, 61-854 Poznań;

CENA97 924,21 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 9 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania – 16 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

na Część VII – „Dostawa telebimu typu LED na konstrukcji aluminiowej mobilnej, wraz z komputerem, oprogramowaniem oraz sterownikiem łączącym komputer z telebimem oraz kamer ze statywami”

 

Oferta nr 5) BIZNES CONSULT Katarzyna Mika-Kantor, Stróże 335A, 33-331 Stróże;

CENA207 040,98 zł;

OKRES GWARANCJI – 48 miesięcy;

SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA o 10 dni;

WARUNKI PŁATNOŚCI określono we wzorze umowy;

Termin wykonania – 10 sierpnia 2017 r. (zgodnie z zapisami SIWZ).

 

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w zakresie:

- części nr I pn. „Dostawa laptopa wraz z akcesoriami, prezentera, tabletu, ekranu projekcyjnego, rzutnika”,

- części nr IV pn. „Dostawa i montaż Hali namiotowej”,

- części nr V pn. „Dostawa, montaż i instalacja nagłośnienia”

w terminie składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

 

przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego