W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ - ZP.272.2.11.2017 "Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo – rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego"

Zduńska Wola, dnia 02.06.2017 r.

ZP.272.2.11.2017

Odpowiedź na zapytania nr 1

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w odpowiedzi na skierowane zapytania do treści SIWZ, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:


I zestaw pytań:

1.Dotyczy: SIWZ

W zamieszczonym SIWZ pkt 1. opisaliście Państwo zakres przedmiotu przetargu w którym nie występuje wykonanie przepustów, kolizji z linia napowietrzną, kolizji z innymi mediami itd.

Prosimy o informację czy należy to ująć w wycenie.

Odpowiedź:

W SIWZ w części III pkt 1 zamieszczony został ogólny opis przedmiotu zamówienia, natomiast w pkt 2 tej części SIWZ odnosimy się do zapisów Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU), który szczegółowo określa przedmiot zamówienia. W PFU zawarte są zapisy dotyczące wykonania przepustów i kolizji z liniami energetycznymi oraz mediami. Wykonawca winien w cenie oferty ująć pełny zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ.


2. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

W zamieszczonych rysunkach-przebieg trasy występują kategorie przekrojów, które nie są opisane w PFU np. rys. 2.7.1. – IV 1.1 i IV 1.2.

Prosimy o zamieszczenie prawidłowych rysunków.

Odpowiedź:

Przekroje IV 1.1 i IV 1.2 są prawidłowe, odzwierciedlają szczegóły wykonania chodnika. Na rys. 2.7.1, ww. przekroje zostały zamieszczone w PFU i dokumentacji przetargowej w załączniku Nr 9 do SIWZ- PFU – część rysunkowa, w zakładce „szczegóły”, plik 3_4 przekroje typowe odcinek Piwna - Paprocka.

 

3. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

Na rysunku 2.7.1. występuje budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej.

Proszę o podanie parametrów do wykonania tego zakresu (głębokość posadowienia itp.)

Odpowiedź:

Przedmiotowa inwestycja realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, toteż parametry wykonania (głębokość posadowienia itp.) budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej zobrazowane na rys. 2.7.1 zostaną określone na etapie opracowania projektu budowlanego i wykonawczego, którego wykonanie jest częścią przedmiotowego zamówienia i leży po stronie Wykonawcy.


4. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

Na rysunku 2.7.3. występuje przebudowa słupów elektrycznych wraz pracami towarzyszącymi. Proszę o podanie parametrów do wykonania tego zakresu.

Odpowiedź:

Przedmiotowa inwestycja realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, toteż parametry wykonania przebudowy słupów elektrycznych zobrazowane na rys. 2.7.3 zostaną określone na etapie opracowania projektu budowlanego i wykonawczego, którego wykonanie jest częścią przedmiotowego zamówienia i leży po stronie Wykonawcy.


II zestaw pytań:

1. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

Prosimy o informację jaką należy wycenić kostkę betonową (typ, kolor, grubość) na ciągach pieszo-rowerowych, parkingach, układach komunikacji pieszo-jezdnej?

Odpowiedź:

Należy wycenić kostkę betonową wg. parametrów opisanych w SIWZ zał. Nr 9 PFU str 56 pkt I.3.1.1.1. Należy zastosować kostkę bezfazową w kolorze czerwonym na ciągach pieszo-rowerowych, w kolorze grafitowym na zjazdach, ciągach pieszo-jezdnych i parkingach.


2. Dotyczy: SIWZ pkt 9 pkt 2)

W zamieszczonym SIWZ wskazujecie Państwo zaprojektowanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej (parametry do uzgodnienia z Zamawiającym).

Prosimy o odpowiedź czy należy to przyjąć w wycenie do wykonania? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie parametrów.

Odpowiedź:

Należy wycenić wykonanie dodatkowych zjazdów określonych w SIWZ w pkt 9 ppkt2) wg wytycznych wskazanych w zał. Nr 9 do SIWZ (PFU) na str. 57 w pkt I.3.1.1.2 i I.3.1.1.3.


3. Dotyczy: SIWZ pkt 9 pkt 3)

W zamieszczonym SIWZ wskazujecie Państwo zaprojektowanie odwodnienia poszczególnych odcinków. Prosimy o odpowiedź czy należy to przyjąć w wycenie do wykonania? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie parametrów.

Odpowiedź:

Odwodnienie wskazane w pkt 9 ppkt 3) należy przyjąć w wycenie do wykonania jeżeli będą tego wymagały rozwiązania techniczne związane z budową ciągów pieszo-rowerowych określone projektem budowlanym i wykonawczym, którego wykonanie jest częścią przedmiotowego zamówienia i leży po stronie Wykonawcy.


4. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

W dokumentacji technicznej występuje wyposażenie MOR-ów w kosze na śmieci. Proszę o podanie parametrów dotyczących koszy na śmiecie, stojaków rowerowych, tablicy informacyjnej itd.

Odpowiedź:

Parametry dotyczące koszy na śmieci i stojaków rowerowych zostały określone w SIWZ zał. Nr 9 str 68 i 69 w pkt I.3.1.7, natomiast parametry tablicy informacyjnej określa zał. Nr 9 „wytyczne utworzenia i oznakowania szlaku turystycznego”.


5. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

Prosimy Zamawiającego o uściślenie czy budowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku Piaski-Strońsko (DP nr 1765E) oraz na odcinku w m. Piaski (DP nr 4908E) wiąże się z wykonaniem całości warstwy wiążącej i ścieralnej jezdni oraz wykonaniem poszerzenia jezdni po stronie na której nie będzie zlokalizowany ciąg pieszo-rowerowy?

Czy też należy przewidzieć jedynie wykonanie poszerzenia jezdni w miejscu projektowanego ciągu pieszo-rowerowego z wykonaniem warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego dla osiągnięcia zmiany spadku poprzecznego na jednostronny?

Odpowiedź:

Należy przewidzieć jedynie wykonanie poszerzenia jezdni w miejscu projektowanego ciągu pieszo-rowerowego z wykonaniem warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego dla osiągnięcia zmiany spadku na jednostronny na odcinku w miejscowości Piaski (DP nr 4908E) rys. 3.2 (zakres pokazano czarną czcionką).

Na odcinku Piaski – Strońsko zmiana przekroju drogi zgodnie z zapisem części III pkt 2 SIWZ nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia.


6. Dotyczy: Dokumentacji technicznej

Czy przedmiotem zamówienia jest również wykonanie renowacji rowu przydrożnego wraz z przebudową przepustów pod zjazdami oraz wykonaniem zjazdów z drogi na odcinku Tymienice-Wojsławice w km od 0+560,00 do 1+365,00 i od km 1+450,00 do 1+810,00?

Odpowiedź:

Wykonanie renowacji rowu przydrożnego wraz z przebudową przepustów na odcinku Tymienice-Wojsławice w km od 0+560 do 1+365 i od 1+450 do 1+810 należy uwzględnić w wycenie jeżeli będą tego wymagały rozwiązania techniczne związane z budową ciągów pieszo-rowerowych określone projektem budowlanym i wykonawczym, którego wykonanie jest częścią przedmiotowego zamówienia i leży po stronie Wykonawcy lub jeżeli wymagają tego przepisy dotyczące ochrony środowiska.


przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego