W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Aneks nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. „Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo-rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego”

Zduńska Wola, dn. 05.05.2017r.

 ZP.272.2.8.2017

Aneks nr 1

 

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

pn. „Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo-rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie

powiatu zduńskowolskiego”

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia pn. „Zaprojektowanie i budowa ciągów pieszo-rowerowych wraz z wykonaniem infrastruktury szlaku turystycznego na terenie powiatu zduńskowolskiego”, poprzez:


1. Zmianę zapisu w ust. 2 rozdziału VII SIWZ – Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw wykluczenia:

„2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania przez Wykonawcę w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ), a także zgodnie z ust. 3 rozdziału V SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.”


na zapis o następującej treści:

„2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ), a także zgodnie z ust. 3 rozdziału V SIWZ - zobowiązanie do udostępnienia zasobów.”    


 

 

 

2. Zmianę zapisu w ust. 2 § 13 Załącznika nr 6 do SIWZ – wzór umowy:

„2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego, a dla powtórnie wykonanych robót i wymienianego wyposażenia z dniem jego wymiany.”


na zapis o następującej treści:

„2. Okres odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji jakości, zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu, rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru częściowego lub odbioru ostatecznego, a dla powtórnie wykonanych robót i wymienianego wyposażenia z dniem jego wymiany.”


Pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.

Załączniki

Powiadom znajomego