STAROSTA  ZDUŃSKOWOLSKI
ogłasza nabór na wolne stanowisko Geodety Powiatowego/Naczelnika Wydziału
Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli

1. Nazwa i adres jednostki:                    Starostwo Powiatowe  w Zduńskiej Woli, 

                                                                 ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola

2. Nazwa stanowiska:                            Geodeta Powiatowy/Naczelnik Wydziału

3. Przewidywany termin zatrudnienia:   01.01.2025

4. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

I) Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;

4) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej albo w organach jednostek samorządu terytorialnego. Do ogólnego stażu pracy może być wliczony okres wykonywania przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem;

5) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. poz. 1151 z dnia 31.07.2024 r.):

   a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;

   b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;

6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

     publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) posiadanie nieposzlakowanej opinii.

 

II. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość zasad funkcjonowania samorządu powiatowego, bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów, w szczególności ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o scalaniu i wymianie gruntów, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks cywilny oraz rozporządzeń wykonawczych oraz innych przepisów prawnych regulujących zakres działania stanowiska, 

2) znajomość obsługi systemu TurboEWID;
3) znajomość obsługi komputera i programów wchodzących w skład pakietu biurowego Microsoft Office lub Open Office;
4) samodzielność, kreatywność;
5) wnikliwość, dokładność, komunikatywność, odporność na stres;
6) sumienność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.

 

5. Zadania wykonywane na stanowisku:

1) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją zadań przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami;
2) prowadzenie powiatowego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
a) prowadzenie dla obszaru powiatu:
 - ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych,
 - geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych,
- gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie dla obszaru powiatu baz danych: rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000;
c) tworzeniem i udostępnianiem dla obszaru powiatu standardowych opracowań kartograficznych na podstawie odpowiednich zbiorów danych zawartych w bazach danych: mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej w skalach: 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000;
2) nadzór i koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
3) zakładanie osnów szczegółowych;
4) przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
5) ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
6) weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod kątem ich zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii przed przyjęciem ich do Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;
7) uwierzytelnianie dokumentów opracowanych na podstawie wykonanych prac geodezyjnych lub prac kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub czynności cywilnoprawnych;
8) wydawanie w imieniu Starosty decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń z zakresu zadań administracji geodezyjnej w powiecie;
9) nadzór nad wyłączaniem materiałów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
10) monitorowanie zmian i przekazywanie danych do Państwowego Rejestru Granic;
11) udział w opracowywaniu warunków wykonywania prac geodezyjnych oraz udział w pracach komisji przetargowych w zakresie postępowań dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych zleconych ze środków budżetowych, monitorowanie ich realizacji oraz udział w odbiorach tych prac;
12) wydawanie w imieniu Starosty decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń z zakresu zadań dotyczących ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych w części dotyczącej gruntów rolnych;
13) współudział w opracowywaniu cyklicznych projektów planów budżetowych oraz sprawozdań z wykorzystania środków z budżetu powiatu, z dotacji celowych oraz z innych źródeł na zadania z zakresu geodezji i kartografii;
14) udział w planowaniu, pozyskiwaniu i gospodarowaniu środkami zewnętrznymi uzyskanymi na realizację zadań z zakresu geodezji i kartografii;
15) udział w opracowywaniu sprawozdań statystycznych z zakresu geodezji i kartografii oraz innych sprawozdań, analiz, informacji z zakresu prowadzonych spraw na potrzeby Starosty, Zarządu i Rady Powiatu;
16) bieżąca współpraca z informatykiem i inspektorem ochrony danych osobowych w celu realizacji zadań dotyczących bezpieczeństwa sieci komputerowej poprzez tworzenie systemu ochrony dostępu i zabezpieczeń;
17) współpraca ze wszystkimi organami Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, organami administracji rządowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań określonych ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne;
18) nadzór nad pracą referatu Gospodarki Nieruchomościami.

 

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi więcej  niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny;
2)     dyplom ukończenia studiów wyższych;
3)     kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (w załączniku na stronie BIP1)
4)     dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe;
5)     kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy;
6)     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych;2
7)     oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności  z Krajowego Rejestru Karnego);2
8)    oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;2
9)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania konkursowego zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., Nr 119 str. 1);2
10) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym  stanowisku (w przypadku wyboru, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do lekarza medycyny pracy)2;
11) kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego3 (poświadczenie przez kandydata za zgodność z oryginałem).

1 druk oświadczenia na stronie BIP przy ogłoszeniu o konkursie
2 druk  oświadczeń na stronie BIP przy ogłoszeniu o konkursie
3 dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa   wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: 

a) termin składania dokumentów:  do 22.10.2024 roku do godziny 14.00

b) miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli,  ul. Złotnickiego 25 

Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 lub wysłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na wolne stanowisko Geodety Powiatowego/ Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli”

9. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

10. Dodatkowe informacje:

1) Lista osób, które spełniły wymagania formalne oraz wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Zduńskowolskiego www.bip.powiatzdunskowolski.pl i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli;

2) Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Starosta Zduńskowolski, Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola. Dane będą przetwarzane do celów niniejszej rekrutacji pracowników i nie będą przekazywane osobom trzecim. Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się  o pracę wynika z:
a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.),
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530 ze zm.);
3) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania;
4) przeprowadzonego postępowania zostanie sporządzony protokół, a oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
5) Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1  etatu, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 m-cy.
6) Praca będzie wykonywana pod adresem: ul. Żeromskiego 10a 98-220 Zduńska Wola, ale będzie wymagała  przemieszczania się miedzy pomieszczeniami i budynkami starostwa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 
7) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Zarządzeniem Nr 39/2024 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 22.07.2024 roku w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym  w Zduńskiej Woli.

 
Zduńska Wola, 7.10 2024 roku

 

 



Załączniki:

kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie konkurs
Ogłoszenie konkursu