Krystyna Wesoła - Naczelnik Wydziału - Geodeta Powiatowy
ul. Żeromskiego 10,
tel. (0-43) 823-44-29 wew.30
e-mail: geodezja@powiatzdunskowolski.pl
 
Dariusz Dzionek - główny specjalista, ul. Żeromskiego 10a
Gajewski Adrian - podinspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.: (0-43) 823-44-29, wew, 35
Marta Lisiewicz - podinspektor, ul. Królewska 10, pok. 5a, tel.: (0-43) 824-42-58
Karolina Walancik - podinspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33
Milena Stępnik - podinspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33
Inga Garbarczyk – inspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33 
Anna Szewczyk – inspektor, ul. Żeromskiego 10,  tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34
Małgorzata Feter  – inspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34
Justyna Zarzycka  – inspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34
Jakub Kurzawa – podinspektor, ul. Żeromskiego 10, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 35 
Maria Olejniczak– inspektor, ul. Królewska 10,pok.5a tel.(0-43) 824 42 58
Ewa Kurzawa - starszy inspektor ds. ewidencji gruntów - Urząd Gminy i Miasta Szadek, Referat gospodarczo-rolny - pok. 2, (0-43) 821-68-09
 
 Do podstawowych zadań Wydziału Geodezji i Kartografii należy:
 
1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
2) koordynowanie usytuowania projektowanych sieci i uzbrojenia terenów;
3) zakładanie osnów szczegółowych;
4) zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
5) prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
7) prowadzenie powiatowych baz danych, wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie;
8) prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków;
9) prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów;
10) wydawanie odpłatnie, na żądanie właścicieli, wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego;
11) zapewnienie gminom nieodpłatnego, bezpośredniego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
13) przedkładanie Radzie Powiatu do zatwierdzenia rocznego projektu planu oraz sprawozdania z wykonania zadań gospodarowania środkami budżetowymi z opłat za udostępnianie zasobu;




Załączniki:

USTAWA z dnia 5 czerwca 2014 r. o zmianie ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Rozporządzenie z art. 12d ust. 1
Rozporządzenie z art. 12d ust. 2
Rozporządzenie z art. 40g
Lista klasyfikatorów gruntów
Wniosek o przedłożenie projektu na naradę koordynacyjną
Wniosek o wydanie wypisy, wypisu i wyrysu, wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
Wniosek o udostepnienie materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (formularz P)