a:50:{s:4:"name";s:13:"IF.272.9.2020";s:8:"position";i:10000;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:13:"Hanna Iwaniuk";s:11:"createdDate";s:10:"2020-06-22";s:18:"responsibleContent";s:23:"Katarzyna Stanisławska";s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:15475:"

Zduńska Wola, dn. 22.06.2020 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

I)        Znak sprawy: IF.272.9.2020

II)      Tryb udzielenia zamówienia publicznego

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski i Starostę Zduńskowolskiego stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 28/2016 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 marca 2016 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski oraz Starostę Zduńskowolskiego, ze zmianami.

III)    Zamawiający

Powiat Zduńskowolski

ul. Złotnickiego 25

98-220 Zduńska Wola

NIP: 829-16-24-435; REGON: 73 09 34 795

IV)   Opis przedmiotu zamówienia

1)      Nazwa zamówienia

„Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m”

2)      Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m. Roboty budowlane, których dotyczy nadzór, będą realizowane w ramach zamówienia publicznego, dostępnego na stronie https://bip.powiatzdunskowolski.pl/przetarg/3257/przebudowa-drogi-powiatowej-nr-4909e-na-odcinku-choszczewo-krokocice-lichawa-etap-2-dlugosci-1498-m i dotyczą przebudowy odcinka drogi powiatowej Nr 4909E o długości 1498 m, w kilometrażu 1+503 do 3+001, w tym m.in.: wykonanie jezdni o szer. 5,50 m o nawierzchni bitumicznej wraz z utwardzonymi poboczami; wykonanie zjazdów z destruktu;  odtworzenie rowów przydrożnych; przebudowę przepustów; wykonanie oznakowania.

W ramach zamówienia wykonawca (inspektor nadzoru) zobowiązany będzie do:

a)        reprezentowania Zamawiającego;

b)        asystowania/pomocy Zamawiającemu w sytuacjach problemowych i spornych z wykonawcą robót budowlanych w tym proponowania rozwiązań zgodnych z interesem Zamawiającego;

c)         udziału w radach budowy (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie);

d)        bieżącej kontroli budowy w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i właściwymi przepisami; 

e)        odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze od daty powiadomienia o konieczności takiego odbioru przez Wykonawcę robót budowlanych;

f)         weryfikacji i analizy zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowlanych robót dodatkowych, w przypadku ich pojawienia się wraz z weryfikacją ich kosztów; 

g)        analizy i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów, dotyczących zastosowanych materiałów (przed ich wbudowaniem) oraz ich zatwierdzania;

h)        sprawdzania wszelkich certyfikatów, gwarancji wykonania itp. oraz formułowania zaleceń dotyczących ich poprawności i autentyczności;

i)          współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie problemów bieżących dotyczących zarówno procesu inwestycyjnego, jak i dokumentacji projektowej;

j)          udziału w przekazaniu terenu budowy; 

k)        udziału w odbiorach, przeglądach oraz przeglądach w okresie gwarancji;

l)          nadzoru nad przygotowaniem oraz analiza i weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz z potwierdzeniem gotowości do odbioru;

m)      niezwłocznego stawiania się na wezwania Zamawiającego w kwestiach wyjaśnienia spraw związanych z robotami budowlanymi, zarówno w miejscu prowadzenia inwestycji, jak i w siedzibie Zamawiającego; 

n)        ustanowienia zastępstwa w usłudze nadzoru w przypadkach niemożności jego wykonywania spowodowanej okolicznościami losowymi przez osobę posiadającą równoważne uprawnienia budowlane; 

o)        w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z Wykonawcą robót budowlanych, udziału w inwentaryzacji i sporządzeniu protokołu z inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia;

p)        przynajmniej raz na 7 dni wizytowania terenu budowy i potwierdzenia tego faktu w dzienniku budowy; 

q)        monitorowania rozliczenia rzeczowego robót będących przedmiotem nadzoru;

r)         kontrolowania właściwego prowadzenia dziennika budowy i niezwłocznie dokonywania wpisów wynikających z technologii wykonywania robót i potrzeby wykonawcy robót (kierowników);

s)         uczestnictwa przy przeprowadzaniu wszystkich prób, pomiarów, sprawdzeń;

t)         niezwłocznego informowanie Zamawiającego o wstrzymaniu w trakcie realizacji zadania robót (bez zgody Zamawiającego) na okres dłuższy niż 7 dni kalendarzowych z podaniem uzasadnienia;

u)        niezwłocznego (tj. do 48 godzin od czasu skutecznego powiadomienia Wykonawcy) stawiania się na wezwania Zamawiającego w kwestiach wyjaśnienia spraw związanych z robotami budowlanymi, zarówno w miejscu prowadzenia inwestycji, jak i w siedzibie Zamawiającego;

v)        monitorowania przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez wykonawcę robót budowlanych. 

3)      Nazwa kodu CPV

71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi 

 

V)     Termin wykonania zamówienia

Zgodnie z terminem wykonania robót budowlanych objętych nadzorem, tj. do 15 września 2020 r. W przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, termin realizacji zamówienia również ulegnie wydłużeniu.

 

VI)   Warunki udziału

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.       wykażą minimalny poziom zdolności w zakresie dysponowania osobą (inspektorem nadzoru) zdolną do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

2.       osoba, o której mowa w punkcie powyżej musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.

3.       nie podlegający wykluczeniu:

Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r.  – Prawo restrukturyzacyjne, lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe.

VII) Kryterium oceny ofert

Cena ofertowa brutto: 100%.

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

1)      zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego;

2)      nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

Cena ofertowa – 100% (skala punktów – 10).

Ilość punktów dla badanej oferty = (najniższa cena ofertowa)/(cena badanej oferty)x10x100%

 

Cena oferty powinna być podana w złotych polskich jako cena brutto na podstawie Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.

Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w zapytaniu i obejmować należny podatek VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do wykonawcy.

Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

VIII)            Opis sposobu przygotowania oferty

1)      Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym.

2)      Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

3)      Wykonawca winien umieścić ofertę w opakowaniu (np. kopercie), która będzie posiadać oznaczenie: OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO PN. USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PRZEBUDOWĄ DROGI NR 4909E CHOSZCZEWO-KROKOCICE-LICHAWA ETAP 2. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 30.06.2020 r.  GODZ. 10:30 – dotyczy ofert składanych w formie papierowej

4)      W przypadku ofert składanych w formie elektronicznej: załączniki (formularz ofertowy i pozostałe, niezbędne dokumenty, np. kopia uprawnień), winny stanowić załączniki (w formie skanu) do wiadomości o treści OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO PN. USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PRZEBUDOWĄ DROGI NR 4909E CHOSZCZEWO-KROKOCICE-LICHAWA ETAP 2. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 30.06.2020 r. GODZ. 10:30 oraz tytule OFERTA DOTYCZĄCA ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR IF.272.9.2020. Ofertę należy przesłać na adres inwestycje@powiatzdunskowolski.pl. Zamawiający zaleca, po wysłaniu oferty, kontakt telefoniczny z osobą wyznaczoną do kontaktów z ramienia Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, celem potwierdzenia otrzymania oferty.

5)      Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pod rygorem nieważności.

6)      Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę.

7)      Na ofertę składa się:

a)      formularz ofertowy

b)      kopia uprawnień, o których mowa w punkcie VI.1

c)       zaświadczenie, o którym mowa w punkcie VI.2.

IX)    Miejsce i termin składania ofert

1)      Miejsce składania ofert:

a)      W przypadku ofert w wersji papierowej: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - ze względu na zagrożenie epidemiczne i organizację pracy Starostwa, po uprzednim telefonicznym kontakcie z osobą wyznaczoną do kontaktów

b)      Na adres mailowy inwestycje@powiatzdunskowolski.pl

2)      Termin składania ofert: 30.06.2020 r. godzina 10:00

3)      Termin otwarcia ofert: 30.06.2020 r.  godzina 10:30

4)      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone wykonawcy bez otwierania – niezwłocznie.

X)      Informacja dotycząca źródeł dofinansowania

Zadanie inwestycyjne, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienia finansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych, przy udziale Gminy i Miasta Szadek oraz środków własnych Zamawiającego.

XI)    Zastrzeżenia i uwagi Zamawiającego

1)      Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie:

a)      oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;

b)      innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

2)      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację.

3)      Zamawiający zastrzega możliwość Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania postępowania lub jego części w przypadku, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

4)      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku nieotrzymania dofinansowania, o którym mowa w punkcie X.

XII)  Istotne postanowienia, które znajdą się w umowie

Istotne dla stron postanowienia znajdują się w załączniku „Wzór umowy”.

XIII)            Kryteria powodujące odrzucenie oferty

Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

1)      jej treść nie odpowiada wymogom postawionym w zapytaniu ofertowym;

2)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

3)      została złożona po terminie.

XIV)           Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udzielają: 

1)      Dariusz Michniewski – Wydział Inwestycji, Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju, 

tel. 43 824 42 41

2)      Katarzyna Stanisławska – Wydział Inwestycji, Funduszy Zewnętrznych i Rozwoju, 

tel. 43 824 42 43

XV) Załączniki

1)      Formularz ofertowy

2)      Wzór umowy.

 

";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:7:"archive";s:2:"no";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:18:"2020-6-22 13:22:05";s:8:"editDate";s:18:"2020-6-22 13:22:05";s:6:"editBy";s:2:"18";s:10:"editorName";s:9:"Katarzyna";s:13:"editorSurname";s:13:"Stanisławska";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"frontpage";a:2:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";s:8:"position";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:18:"housingInvestments";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:6:"number";s:0:"";s:11:"dateReceipt";s:0:"";s:13:"street_number";a:1:{i:0;s:0:"";}s:16:"geodetic_address";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:4:"sios";a:19:{s:6:"number";s:6:"1/2020";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:37:"Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:8:"place_id";s:2:"-1";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:10:"numbers_id";a:1:{i:0;s:0:"";}s:4:"urls";a:1:{i:0;s:0:"";}s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:7:"persons";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:16:"Imię i nazwisko";s:4:"home";s:13:"Miejscowość";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:5:{s:8:"signcase";s:0:"";s:10:"lettersign";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:1:{s:8:"identity";s:0:"";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:13:{s:6:"access";s:1:"1";s:12:"procedure_id";i:19;s:11:"contracting";s:21:"Powiat Zduńskowolski";s:5:"order";s:164:""Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad przebudową drogi powiatowej Nr 4909E na odcinku Choszczewo-Krokocice-Lichawa etap 2 długości 1498 m"";s:7:"orderNo";s:13:"IF.272.9.2020";s:8:"value_id";i:1;s:5:"value";N;s:7:"kind_id";i:1;s:8:"deadline";s:10:"2020-06-30";s:12:"deadlineTime";s:8:"10:00:00";s:5:"place";N;s:8:"canceled";i:0;s:6:"result";N;}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:13:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:13:"regardingType";s:2:"-1";s:15:"regardingChange";s:2:"-1";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:9:"important";N;s:10:"ordinances";a:8:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:2:"-1";s:20:"topicOrdinanceChange";s:0:"";s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:2:{s:6:"access";s:1:"1";s:13:"attachment_id";a:3:{i:0;i:7326;i:1;i:7327;i:2;i:7328;}}}