a:46:{s:4:"name";s:15:"IF.272.1.3.2017";s:8:"position";i:10000;s:7:"listing";s:3:"yes";s:15:"entityProviding";N;s:9:"createdBy";s:42:"Wojciech Rychlik - Starosta Zduńskowolski";s:11:"createdDate";s:10:"2017-02-09";s:18:"responsibleContent";s:23:"Katarzyna Stanisławska";s:10:"accessible";s:3:"yes";s:14:"seoDescription";N;s:11:"seoKeywords";N;s:9:"seoRobots";s:3:"yes";s:9:"startShow";N;s:13:"startShowTime";N;s:8:"stopShow";N;s:12:"stopShowTime";N;s:8:"moveDate";N;s:8:"moveTime";N;s:10:"moveParent";N;s:7:"content";s:2198:"
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
(o wartości poniżej 30 tys. euro)
 
Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg nieograniczony na realizację usługi pn. „Usługa w zakresie  pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego przy ul. Łaskiej 61, Starostwa Powiatowego przy ul. Królewskiej 10 oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Żeromskiego 3A w Zduńskiej Woli” w ramach realizacji projektu „Program zarządzania energią w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego – etap II”.
 
Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – waga 100%. 
 
Oferenci winni spełniać narzucone w opisie warunków zamówienia (OWZ) wymagania i posiadać niezbędne uprawnienia do jego realizacji. OWZ dostępny jest na stronie internetowej Powiatu Zduńskowolskiego https://bip.powiatzdunskowolski.pl, otrzymać go można również w pokoju nr 12 w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25.
 
Oczekiwany termin realizacji zamówienia: zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
 
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat do dnia 17.02.2017 r., godzina 13.00. 
 
Termin otwarcia ofert: 17.02.2017 r., godzina 13.30. 
 
";s:13:"accessibleYes";s:3:"yes";s:20:"moveDeleteCategories";N;s:14:"moveDeleteNews";N;s:3:"www";N;s:7:"wwwOpen";N;s:7:"addDate";s:18:"2017-2-28 10:56:23";s:8:"editDate";s:18:"2017-2-28 10:56:23";s:6:"editBy";s:2:"18";s:4:"tags";N;s:7:"banners";N;s:9:"frontpage";a:1:{s:16:"contentFrontpage";s:0:"";}s:15:"interpellations";a:5:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:6:"number";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"term_id";s:2:"-1";s:14:"interpellation";s:0:"";}s:3:"rss";N;s:4:"sios";a:20:{s:6:"number";s:6:"1/2017";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:12:"documentName";s:0:"";s:5:"range";s:0:"";s:4:"area";s:37:"Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli";s:8:"signcase";s:0:"";s:9:"createdBy";s:0:"";s:11:"createdDate";s:0:"";s:8:"approved";s:0:"";s:12:"approvedDate";s:0:"";s:9:"placeName";s:0:"";s:8:"place_id";s:1:"0";s:12:"placeDetails";s:0:"";s:3:"url";s:0:"";s:5:"final";s:0:"";s:16:"finalDescription";s:0:"";s:7:"numbers";s:0:"";s:8:"listDate";s:0:"";s:12:"reservations";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";}s:16:"competitionsCare";a:4:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";}s:12:"recruitments";a:10:{s:8:"position";s:0:"";s:9:"workplace";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:5:"place";s:0:"";s:9:"completed";s:1:"0";s:13:"completedType";s:1:"0";s:18:"recruitmentsPerson";a:1:{i:1;a:2:{s:4:"name";s:16:"Imię i nazwisko";s:4:"home";s:13:"Miejscowość";}}s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:7:"notices";a:3:{s:8:"signcase";s:0:"";s:7:"type_id";s:2:"-1";s:10:"expiration";s:0:"";}s:10:"ngosOffers";a:5:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:6:"assets";a:2:{s:8:"identity";s:0:"";s:8:"group_id";s:2:"-1";}s:18:"competitionsOffers";a:6:{s:7:"subject";s:0:"";s:8:"signcase";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:7:"tenders";a:13:{s:6:"access";s:1:"1";s:12:"procedure_id";i:12;s:11:"contracting";s:21:"Powiat Zduńskowolski";s:5:"order";s:535:"„Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego przy ul. Łaskiej 61, Starostwa Powiatowego przy ul. Królewskiej 10 oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Żeromskiego 3A w Zduńskiej Woli” w ramach realizacji projektu „Program zarządzania energią w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego – etap II”";s:7:"orderNo";s:15:"IF.272.1.3.2017";s:8:"value_id";N;s:5:"value";s:22:"poniżej 30 tyś. euro";s:7:"kind_id";i:1;s:8:"deadline";s:10:"2017-02-17";s:12:"deadlineTime";s:8:"13:00:00";s:5:"place";s:109:"Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT";s:8:"canceled";i:0;s:6:"result";s:1975:"

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Informuję, iż w przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 30 tys. euro na realizację usługi pn. „Usługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynków Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego przy ul. Łaskiej 61, Starostwa Powiatowego przy ul. Królewskiej 10 oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Żeromskiego 3A w Zduńskiej Woli” jako najkorzystniejsze zostały wybrane oferty:

  1. w   części I – usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej oferta nr 3.I złożona przez: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Łukasz Baryła, ul. Klonowa 13, 99-340 Krośniewice. Cena ofertowa brutto realizacji zamówienia w części I wynosi: 9 840,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści 00/100), w tym VAT 23%, tj. 1 840,00 zł.
  2. w  części II – usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej oferta nr 5.II złożona przez: PHU ORTUS JANUSZ FENGLER, Chojne, ul. Leśna 5A, 98-210 Sieradz. Cena ofertowa brutto realizacji zamówienia w części II wynosi: 2 460,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt 00/100), w tym VAT 23%, tj. 460,00 zł.
  3. w części III – usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej oferta nr 2.III złożona przez: Zakład Projektowania, Nadzoru Budowlanego i Rzeczoznawstwa, ul. Standego 5/6, 93‑211 Łódź. Cena ofertowa brutto realizacji zamówienia w części III wynosi: 7 380,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy trzysta osiemdziesiąt 00/100),  w tym VAT 23%, tj. 1 380,00 zł.
";}s:7:"estates";a:9:{s:7:"type_id";s:2:"-1";s:5:"order";s:0:"";s:7:"address";s:0:"";s:5:"price";s:0:"";s:7:"kind_id";s:2:"-1";s:8:"deadline";s:0:"";s:12:"deadlineTime";s:0:"";s:8:"canceled";s:1:"0";s:6:"result";s:0:"";}s:5:"cases";a:3:{s:4:"case";s:0:"";s:11:"category_id";s:2:"-1";s:7:"unit_id";s:2:"-1";}s:11:"resolutions";a:11:{s:12:"resolutionNo";s:0:"";s:17:"resolutionCreator";s:2:"-1";s:14:"resolutionDate";s:0:"";s:9:"regarding";s:0:"";s:7:"basedOn";s:0:"";s:18:"voivodshipsJournal";s:2:"-1";s:13:"voivodship_id";s:2:"-1";s:20:"voivodshipsJournalNo";s:0:"";s:15:"voivodshipsDate";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:9:"important";N;s:10:"ordinances";a:8:{s:11:"ordinanceNo";s:0:"";s:16:"ordinanceCreator";s:0:"";s:13:"ordinanceDate";s:0:"";s:9:"topicType";s:0:"";s:20:"topicOrdinanceChange";s:0:"";s:5:"topic";s:0:"";s:5:"notes";s:0:"";s:9:"status_id";s:2:"-1";}s:11:"attachments";a:2:{s:6:"access";s:1:"1";s:13:"attachment_id";a:11:{i:0;i:1659;i:1;i:1660;i:2;i:1661;i:3;i:1662;i:4;i:1663;i:5;i:1664;i:6;i:1665;i:7;i:1666;i:8;i:1668;i:9;i:1669;i:10;i:1700;}}}