IF.272.1.13.2018
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługa kompleksowej organizacji i obsługi prezentacji przedsiębiorców z regionu województwa łódzkiego podczas Wystawy Rolno_Przemysłowej w Zduńskiej Woli organizowanej w ramach III Regionalnego Forum Gospodarczego w Powiecie Zduńskowolskim realizowanego w ramach projektu pn.: Przedsiębiorczy Powiat Zduńskowolski |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IF.272.1.13.2018 |
Zamawiający | Powiat Zduńskowolski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Usługi |
Wartość zamówienia | dowolna wartość |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 - SEKRETARIAT |
Zduńska Wola dn. 12.06.2018 r.
znak sprawy: IF.272.1.13.2018
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zduńska Wola, dn. 30.05.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Znak sprawy: IF.272.1.13.2018
II. Tryb udzielenia zamówienia publicznego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) oraz Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski i Starostę Zduńskowolskiego stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 28/2016 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 marca 2016 r.
III. Zamawiający
IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
18sierpnia w godzinach 14.00 – 20.00.
- system wyrównany liniowo o mocy 2 x 5000Wat RMS,
- mikser cyfrowy 32kanały minimum klasy X32,
- strefy dogłośnienia na zewnątrz powierzchni zadaszenia z dobranym opóźnieniem strefowym 4 x 800Wat,
- RMS - klasy JBL SRX,
- 2 x mikrofony nagłowne min. klasy Sennheiser EWg3,
- 2 x mikrofon do ręki min. klasy Sennheiser EWG3,
- laptop z kartą muzyczną i czytnikiem CD.
7) oświetlenie wybiegu o parametrach co najmniej:
- kratownica aluminiowa trisystem w kształcie litery T nad wybiegiem i z przodu sceny,
- 20 x ruchoma głowa Wash Zoom RGBWAUV 36x18 Wat,
- 12 x ruchoma głowa Beam 5R klasy Sharpy / Pointe,
- 1 x follow Spot 1200 Wat,
- 6 x reflektor teatralny PC 1000 Wat,
- 2 x wytwornica dymu typu Hazer,
- realizacja oświetlenia, sterowanie DMX: klasy Chamsys / Avolite.
8) oprawę wizualną w postaci telebimu diodowego, który stanowić będzie horyzont sceny o wymiarach 6mx4m, zamontowany z jej tyłu, o parametrach co najmniej:
- Pixel Pitch: nie większy niż P3,
- telebimu diodowego o wymiarach min. 4m x 3m. Przy czym krótszy bok telebimu będzie jego wysokością
- skaler Full HD LVT605F,
- mobilne Studio TV - Data Video HS2200,
- pełny pakiet konwerterów HD,
- kabel hybrydowy HD SDI + Audio (łączność realizatora z operatorami kamer),
- Media Serwer oparty o Resolume Arena 5.0,
- 2 x kamera z operatorem + Intercom (połącznie z reżyserką).
9) Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do:
a. zapewnienia osób do obsługi sceny, oświetlenia oraz realizatora nagłośnienia w dniach 18 i 19 sierpnia,
b. zapewnienie osób do obsługi telebimu wraz z dwoma kamerami 1 szt. Sony HXR-MC2500 oraz 1 szt. Panasonic AG-AC30 znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego o parametrach wskazanych w załączniku nr 3 do Zapytania Ofertowego, z którego relacjonowane będą wydarzenia towarzyszące Wystawie Rolno-Przemysłowej w dniu 19 sierpnia 2018 w godzinach 10.00 – 22.00 w tym zapewnienie elementów, nie znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego tj. miksera, okablowania umożliwiającego przekazywania obrazu z kamer na telebim,
c. przygotowania całości wraz z obsługą na godzinę 14.00 w dniu 18 sierpnia 2018,
d. realizacji wydarzenia zgodnie ze scenariuszem dostarczonym Wykonawcy do dnia 10 sierpnia 2018 r.
V. Termin wykonania zamówienia
Od 18 sierpnia 2018 r. do 19 sierpnia 2018 r. włącznie
VI. Warunki udziału
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
VII. Kryterium oceny ofert
z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w zapytaniu i obejmować należny podatek VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.). Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do wykonawcy.
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wszystkie strony oferty winny być ponumerowane, spięte i parafowane. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w opakowaniu (np. kopercie), która będzie posiadać oznaczenie:
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.
5. Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę.
6. Na ofertę składa się:
IX. Miejsce i termin składania ofert
1. Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 – sekretariat Starosty.
2. Termin składania ofert: 08.06.2018 r.. godzina 9:00
3. Termin otwarcia ofert: 08.06.2018 r. godzina 9:30
4. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone wykonawcy bez otwierania – niezwłocznie. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku adresu Wykonawcy na opakowaniu oferty, Zamawiający taką ofertę otworzy i ponownie zabezpieczy celem zwrotu.
5. W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców.
X. Informacja dotycząca źródeł finansowania zadania
XI. Zastrzeżenia Zamawiającego
1. Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie:
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację.
XII. Istotne postanowienia, które znajdą się w umowie
XIII. Kryteria powodujące odrzucenie oferty
XIV. Załączniki
1. Formularz.
2. Wzór umowy.
3. Specyfikacja telebimu znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego