W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

IF.272.1.31.2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa budek lęgowych w ramach działań kompensacyjnych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IF.272.1.31.2017
Zamawiający Powiat Zduńskowolski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
rozstrzygnięcie

IF.272.1.31.2017

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informuję, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zamówienie publiczne o wartości poniżej 30 tys. euro pn. „Dostawa budek lęgowych w ramach działań kompensacyjnych” jako najkorzystniejsza została wybrana następująca oferta:

Ptasie Ogrody Alicja Typiak, Wiewiórki 38, 87-214 Płużnica, cena ofertowa brutto: 300,00 zł – oferta nr 4.

Termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia.

Jednocześnie informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone oferty następujących wykonawców:

  1. oferta nr 1, złożona przez MKW Hurtownia Przyrodniczo-Rolna Joanna Wójcik, Kiełcze 20, 66-225 Szczaniec
  2. oferta nr 2, złożona przez Usługi Stolarskie i Ogrodnicze Piotr Słaboszewski, ul. Waryńskiego 26/27, 85-320 Bydgoszcz
  3. oferta nr 3, złożona przez Zakład Badawczy Leśnictwa i Środowiska, ul. Solec 81b lokal 73a, 00 ‑380 Warszawa

z powodu:

Treść ww.  ofert nie odpowiadała wymogom postawionym w zapytaniu ofertowym. Zamawiający wystąpił do oferentów o złożenie odpowiednich wyjaśnień i uzupełnień. Wykonawcy odrzuconych ofert nie złożyli wyjaśnień i uzupełnień we wskazanym terminie. 

Zapytanie ofertowe IF.272.1.31.2017

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) oraz Instrukcji udzielania zamówień publicznych przez Powiat Zduńskowolski i Starostę Zduńskowolskiego stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 28/2016 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 23 marca 2016 r. zapraszam w drodze zapytania ofertowego wykonawców do złożenia oferty na zamówienie pn. „Dostawa budek lęgowych w ramach działań kompensacyjnych”.

I. Zamawiający

Powiat Zduńskowolski

ul. Złotnickiego 25

98-220 Zduńska Wola

NIP: 829-16-24-435, REGON: 73 09 34 795

II. Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98‑220 Zduńska Wola) następujących budek lęgowych:

  1. budka typu A (dwie sztuki dla wróbli, jedna sztuka dla bogatki) – 3 sztuki;
  2. budka typu A1 (dla modraszek) – 3 sztuki;
  3. budka dla pełzacza – 1 sztuka;
  4. budka typu B (dla szpaka) – 2 sztuki,

tj. łącznie 9 sztuk budek lęgowych.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

UWAGA: Wymaga się, aby przedmiot zamówienia został dostarczony do siedziby Zamawiającego w taki sposób, aby uchronić go od zniszczenia podczas transportu i umożliwić ewentualne przechowywanie w różnych warunkach atmosferycznych (w tym na zewnątrz budynku). Ponadto wymaga się, aby poszczególne budki zostały oznakowane w sposób czytelny, umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację typu i przeznaczenia danej budki. 

Wymaga się, aby do budek były dołączone instrukcje dotyczące montażu.

Kary umowne – Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania kar umownych w przypadku niedotrzymania terminu wykonania zamówienia w wysokości 0,01% wynagrodzenia ofertowego brutto za każdy dzień opóźnienia.

 IV.                Termin wykonania zamówienia

14 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia. 

UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności uzasadniających takie wydłużenie, pod warunkiem, że wykonawca powiadomi Zamawiającego o wystąpieniu takich okoliczności pisemnie (uprzedzająco faksem, e‑mailem lub telefonicznie).

 V.                  Warunki udziału

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

1. Spełniający warunki dotyczące kompetencji oraz zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada odpowiednie kompetencje oraz zdolności techniczne lub zawodowe do wykonywania zamówienia. Stosowny zapis oświadczenia znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny spełnienia tego warunku.

2. Nie podlegający wykluczeniu:

- Zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508)  lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, z późn. zm.).

Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

VI.                Kryterium oceny ofert

Cena ofertowa brutto – 100%.

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

1) zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego;

2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium przypisując mu odpowiednią wagę procentową:

Cena ofertowa – 100% (skala punktów – 10)

Pi =  Cn/Ci  x  10 x Wc, gdzie,

Pi – ilość punktów dla badanej oferty

Cn – najniższa cena ofertowa

Ci – cena badanej oferty

Wc – waga procentowa dla kryterium cena – 100%

Cena oferty powinna być podana w złotych polskich i jest to cena brutto na podstawie Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U z 2014 r., poz. 915 ze zm.).

Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w zapytaniu i obejmować należny podatek VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do wykonawcy.

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

VII.              Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2. Zamawiający dopuszcza dwa sposoby dostarczenia oferty: tradycyjną (w formie papierowej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25) oraz drogą elektroniczną na adres inwestycje@powiatzdunskowolski.pl.

3. W przypadku dostarczenia oferty w formie papierowej wykonawca winien umieścić ofertę w opakowaniu (np. kopercie), która będzie posiadać oznaczenie:

Oferta dotycząca zapytania ofertowego pn. „Dostawa budek lęgowych w ramach działań kompensacyjnych” – Nie otwierać przed dniem  11.10.2017 r. do godz. 12:00.

4. W przypadku dostarczenia oferty drogą elektroniczną wymagane dokumenty, tj. formularz ofertowy oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej winny stanowić załączniki do e-maila zatytułowanego „OFERTA - Dostawa budek lęgowych w ramach działań kompensacyjnych” (wpisać właściwe) w formacie .pdf lub innym, uniemożliwiającym edycję.

 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności.

6. W przypadku ofert składanych w formie papierowej wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę.

 7. Na ofertę składa się:

1)      formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania,

2)      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

VIII.            Miejsce, forma i termin składania ofert

1. Miejsce i forma składania ofert:

a. w przypadku dostarczania ofert drogą tradycyjną: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 – sekretariat Starosty.

b. w przypadku dostarczania ofert drogą elektroniczną: inwestycje@powiatzdunskowolski.pl

2. Termin składania ofert: 11.10.2017 r., godzina 12:00.

3. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie, w przypadku ofert złożonych drogą tradycyjną, zostaną zwrócone wykonawcy bez otwierania – niezwłocznie, zaś w przypadku ofert złożonych przy pomocy poczty elektronicznej – zostanie wysłana informacja  o wpływie oferty po terminie. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku adresu wykonawcy na opakowaniu oferty, Zamawiający taką ofertę otworzy i ponownie zabezpieczy celem zwrotu.

IX.                Informacja dotycząca źródeł finansowania zadania

Projekty, w ramach których realizowane jest przedmiotowe zamówienie współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej oraz ze środków własnych Powiatu Zduńskowolskiego.

X.                  Zastrzeżenia Zamawiającego

1. Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie:

1)      oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,

2)      innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację.

XI.                Kryteria powodujące odrzucenie oferty

Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

1)      jej treść nie odpowiada wymogom postawionym w zapytaniu ofertowym,

2)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

3)      została złożona po terminie.

XII.              Załączniki

1. Formularz ofertowy.


Załączniki

Powiadom znajomego