W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Inspektor

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Marta Paprzycka, Zduńska Wola
Uzasadnienie wyboru Dokumenty złożone przez kandydatkę spełniły wszystkie wymogi. Kandydatka zdobyła wymaganą ilość punktów podczas zastosowanych technik sprawdzających wiedzę a więc wykazała się odpowiednią wiedzą na temat pracy w samorządzie oraz na proponowanym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor
Miejsce pracy Wydział Finansowo – Księgowy Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25 - sekretariat
Status rozstrzygnięte

Starosta Zduńskowolski

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy inspektora

Wydział Finansowo – Księgowy Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli

 

1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25,  

2. Nazwa stanowiskainspektor

3. Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

I) Wymagania niezbędne tj.:

1)       obywatelstwo polskie;

2)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)       wykształcenie wyższe

4)       staż pracy minimum 3 lata;

5)       kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)       posiadanie nieposzlakowanej opinii.

II. Wymagania dodatkowe

1)       znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o podatku od towarów i usług oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego;

2)   biegła znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Excel, System Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego BeSTi@, Edytor Aktów Prawnych XML Legislator;

3)    rzetelność, sumienność i inicjatywa w pracy;

4)    wykształcenie wyższe na kierunku: rachunkowość lub finanse;

5)    umiejętność pracy w stresie;

6)    znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem jednostek sektora finansów publicznych, w tym z budowaniem planu finansowego i sprawozdawczością oraz zagadnień związanych z rozliczaniem podatku od towarów i usług, sporządzaniem deklaracji VAT-7.

4. Zakres działań wykonywanych na stanowisku to m. in. prowadzenie spraw:

1)    sporządzanie zbiorczych i łącznych sprawozdań budżetowych;

2)    opracowywanie planów finansowych jednostek (również zbiorczo) wydatków budżetu powiatu na oraz przygotowywanie uchwał powodujących ich zmiany;

3)   sporządzanie sprawozdań budżetowych Starostwa na podstawie danych otrzymywanych ze stanowisk księgowych;

4)  analiza realizacji planów finansowych jednostek organizacyjnych powiatu na podstawie przedkładanych sprawozdań budżetowych;

5)  sporządzanie zbiorczej deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7 (powiatu wraz z jednostkami budżetowymi) oraz jej korekt;

6)  bieżące uzgadnianie dochodów zrealizowanych w wydziałach Komunikacji, Architektury, Środowiska z wyciągiem bankowym Starostwa;

7)    księgowanie wyciągów i innych dowodów księgowych Starostwa;

8)    współdziałanie w zakresie sporządzania korekt VAT za lata ubiegłe.

 5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6% .  

6. Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny;

2)    kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;

3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2009r. Nr 115,poz. 971);

4)    dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe;

5)    kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy;

6)    kserokopia dowodu osobistego;

7)   oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych;

8)  oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe  (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności  z Krajowego Rejestru Karnego);

9) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku (w przypadku wyboru, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie do lekarza medycyny pracy);

10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

a) termin składania dokumentów:   do 7 listopada 2016 roku do godziny 15.00.

b) miejsce składania dokumentów: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli,  ul. Złotnickiego 25 – sekretariat;

Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektora w Wydziale Finansowo – Księgowym w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli”.

Nie dopuszcza się składania dokumentów drogą elektroniczną.

8. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

9. Wymagane dokumenty aplikacyjne i list motywacyjny (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z p. zm.).

10. Dodatkowe informacje:

a) lista osób, które spełniły wymagania formalne oraz wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Zduńskowolskiego www.bip.powiatzdunskowolski.pl i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli.

b) z przeprowadzonego postępowania zostanie sporządzony protokół;

c) wynagrodzenie miesięczne zgodnie z Zarządzeniem Nr 61/2016 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 1 sierpnia 2016 roku w sprawie Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli.

Załączniki

Wyniki naboru pdf, 253 kB

Powiadom znajomego