Powiat Zduńskowolski


ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola


Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10
Tel. sekretariat: 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50


email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl


NIP: 829-16-24-435
REGON: 730 934 795

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru pracownicy :

Krystyna Wesoła - Naczelnik Wydziału - Geodeta Powiatowy

ul. Żeromskiego 10a,

tel. (0-43) 823-44-29 wew.30

 Dariusz Dzionek - główny specjalista, ul. Żeromskiego 10a

Gajewski Adrian - podinspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.: (0-43) 823-44-29, wew, 35

Karolina Walancik - podinspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33

Milena Stępnik - podinspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33

Inga Garbarczyk – inspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 33 

Anna Szewczyk – inspektor, ul. Żeromskiego 10a,  tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34

Małgorzata Feter  – inspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34

Justyna Zarzycka  – inspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 34

Jakub Kurzawa – inspektor, ul. Żeromskiego 10a, tel.(0-43) 823-44-29, wew. 35 

Agnieszka Durzewska– inspektor, ul. Królewska 10,pok.5a tel.(0-43) 824 42 58

Ewa Kurzawa - starszy inspektor ds. ewidencji gruntów - Urząd Gminy i Miasta Szadek, Referat gospodarczo-rolny - pok. 2, (0-43) 821-68-09


 
 Do podstawowych zadań Wydziału Geodezji i Kartografii należy:
 
1) prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
2) koordynowanie usytuowania projektowanych sieci i uzbrojenia terenów;
3) zakładanie osnów szczegółowych;
4) zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
5) prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
6) prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
7) prowadzenie powiatowych baz danych, wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie;
8) prowadzenie spraw związanych z ewidencją gruntów i budynków;
9) prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów;
10) wydawanie odpłatnie, na żądanie właścicieli, wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego;
11) zapewnienie gminom nieodpłatnego, bezpośredniego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
12) sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
13) przedkładanie Radzie Powiatu do zatwierdzenia rocznego projektu planu oraz sprawozdania z wykonania zadań gospodarowania środkami budżetowymi z opłat za udostępnianie zasobu;



Inspektor Ochrony Danych

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij