W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiat Zduńskowolski

 

ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola

 

Tel. sekretariat: 43 823 22 04 
Tel. sekretariat: 43 824 42 10, 43 824 42 11
Fax: 43 824 42 50
 
Elektroniczna skrzynka podawcza:  /SPZDW/SKRYTKA

email: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
serwis informacyjny: www.powiatzdunskowolski.pl 

 

NIP: 829-16-24-435 REGON: 730 934 795

Aneks nr 1 do OWZ - IF.272.1.17.2018 - „Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury sportowej oraz systemu nawadniania na terenie Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Zduńskiej Woli”

Zduńska Wola, dn. 07.05.2018 r.


IF.272.1.17.2018

 

Aneks nr 1
do Opisu Warunków Zamówienia pn. „Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury sportowej oraz systemu nawadniania na terenie Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Zduńskiej Woli”

Zamawiający modyfikuje treść Opisu Warunków Zamówienia w zamówieniu pn. „Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową infrastruktury sportowej oraz systemu nawadniania na terenie Powiatowego Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Zduńskiej Woli” poprzez:

1. Zmianę zapisu punktu „UWAGI” rozdz. XI – Kryteria wyboru ofert:
„1. Wykazane inwestycje/kontrakty winny być ukończone i pozytywnie ocenione/odebrane przez inwestorów, na dowód czego wezwany przez Zamawiającego wykonawca przedstawi stosowne dokumenty (np. referencje)”

na zapis o następującej treści:
„1. Wykazane inwestycje/kontrakty winny być ukończone i pozytywnie ocenione/odebrane przez inwestorów, na dowód czego wykonawca dołączy do oferty stosowne dokumenty (np. referencje)”.

2. Zmianę zapisu załącznika nr 5 do OWZ (wzór umowy dla części III), w § 4 ust. 1:
„Wykonawca oświadcza, że obowiązki inspektora nadzoru nad realizacją robót w branży elektrycznej pełnić będzie: ……………………., posiadający uprawnienia nr ………………………….. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń będący członkiem ………………………………”

na zapis o następującej treści:

„Wykonawca oświadcza, że obowiązki inspektora nadzoru nad realizacją robót w branży elektrycznej pełnić będzie: ……………………, posiadający uprawnienia nr ……………………………… w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, będący członkiem ………………………………………..”.

3. Zmianę zapisu rozdziału XII:
„Termin składania ofert: 08.05.2018 r. godz. 13:00”
na zapis o następującej treści:
„Termin składania ofert: 11.05.2018 r. godz. 13:00”

4. Zmianę zapisu rozdziału XIII:
„Termin otwarcia  ofert: 08.05.2018 r. godz. 13:30”
na zapis o następującej treści:
„Termin otwarcia ofert: 11.05.2018 r. godz. 13:30”

Pozostała treść Opisu Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.

przejdź do ogłoszenia

Załączniki

Powiadom znajomego